• įrašas
    41
  • komentarai
    166
  • peržiūros
    45.869

Prisimink#4 - Arc The Lad [PS]

BadBoyyy

996 peržiūros

  

13 narių prabalsavo

  1. 1. Koks mėgstamiausias žanras A?

    • FPS - tratatata...
      3
    • Adventure - point and click
      4
    • RPG - Realus pasaulis? Tfu..
      5
    • Action - Visko po truputį
      10
    • Fighting - snukiadaužiai?
      5
    • Driving - į kairę į dešinę suku vairą
      3
    • Horror - Vienam namie nebaisu
      5

Arc The Lad

 

Originali sistema: Playstation

Pasirodymo data: 1995

Žanras: Taktinis JRPG

Kurejas/Leidejas: G-Craft/Working Designs

Bandytas/Pereitas: PSN

 

2o96ryn5ee5etga6g.jpg

 

Anksčiau, kai žaidimai dar tik kopė į Olimpo šlovės viršūnę, buvo kūriami JRPG žaidimai, kurių populiarumas Europoje buvo menkas, todėl didelė jų dalis mūsų nepasiekdavo. Amerikiečiai daug dažniau gaudavo išbandyti naujus JRPG žanro žaidimus, o europiečiams buvo daug sunkiau, reikėdavo arba siųstis iš Amerikos žaidimą arba bandyti paleisti per emuliatorių (turint galvoje tai, kad reikėdavo tuo metu LABAI galingo PC). Pagrindinis niuansas dėl ko šio stiliaus žaidimai neatkeliaudavo, tai maža paklausa ir dar didesnę svarba turintis leidėjas, kurį surasti buvo be galo sunku. Kas patikės prekės ženklu, kurio paklausa maža? Tačiau šiuo metu šio žanro žaidimai plaukte plaukia į mūsų žemyną, tad išbandyti galime galybę žaidimų, kaip tik apie vieną iš jų dabar ir papasakosiu.

 

Kaip atsiranda herojai

 

Nuotykis prasideda, kai mergina vardu Kukuru turi nukeliauti į kalną ir užgesinti šventą ugnį, kuri saugo nuo tamsos pabaisų (aišku ji to nežino). Užgesinus ugnį ji grįžta atgal į savo klaną. Tuo tarp Arc (vaikinukas apie kurį ir suksis žaidimas) nusprendžia ieškoti savo tėvo, kuris dingo prieš 10 metų, būtent tame pačiame kalne. Pakeliui jis sutinka Kukuru, kuri nujaučia, kad užgesinta ugnis atnešė kažką negero. Dviese kopdami į kalną jie sutinka "kalną" monstrų, kuriuos nugali. Arc prižada įžiebti ugnį ir grįžti sveikas gyvas, tačiau ji vienu smūgiu patiesia tamsioji pabaisa. Kai atrodo, jog pasaulį aptemdys blogis ir tamsa, jis išgirsta balsą Kalno sergėtojo, kuris jį prikelia ir papasakoja, jog jo tėvas sutarė su Sergėtojais, kad jis saugos pasaulį nuo tamsos jėgų. Arc įžiebdamas ugnį uždaro tamsiausią būtybę ir gauna mistinę dėžutę pavadinimu Ark (su personažų ir daiktų pavadinimais matyt kūrėjai neturėjo problemų). Keletai dienų prabėgus, Palencia pilies karalius išgirdęs apie mūsų herojų, pakviečia jį į pilį. Keliaudamas Arc pakeliui sutinka Kukuru, kuri žūtbūt nori keliauti kartu, teigdama jog tai likimas. Papasakojęs karaliui apie sergėtojo suteikta galią, juo nenori patikėti karūnuotojo ministras Andelis, kuris pareiškia, jog Arc privalo vykti į mūšį ir įrodyti,kad jis yra palaimintas sergėtojų, taip mūsų kelionė ir prasideda...

 

tvep48hgncr4z7b6g.jpg

 

2D pasaulis

 

Kaip matote žaidimas yra 2D grafikos, tačiau ir čia netrūksta tuo metu vis daugiau populiarėjančio 3D varikliuko, kuris dažniausiai yra matomas kai panaudojama magija. 2D grafika kaip žinote (o gal nežinote) yra nemirštanti, jei ji atrodė gerai prieš 20 metų, tai ir po 20 metų atrodys gerai (ko nepasakytum apie 3D žaidimus >_<). Pradžioje mane pribloškė žaidimo detalumas, tačiau vėliau atrodo jog būtų paskubėta ir prie aplinkų mažai padirbėta, todėl lygiuose jaučiasi nykumas ir tuštuma, užtat veikėjus ir priešus gauname visame gražume. Gavus privatų lėktuvą, pamaniau, kad laukia (wow) koks didelis pasaulis, tačiau tai didelė apgaulę, kurią kūrėjai "gerai" pasinaudojo. Nukeliavus į vieną vietovę, gausime mini žemėlapį, kuriame galėsime rinktis kur norime keliauti, deja vietos dažniausiai bus 4 arba dar mažiau, tad žaidėjams mėgstantiems tyrinėti pasaulį (kaip man) teks nuryti karčią piliulę...Kaip ir daugelyje taktinių JRPG žanro žaidimų, keliaujant sutiksime naujų personažų, kurie įsilies į mūsų kolektyvą ir kovos prieš priešus. Kiekvienas komandos veikėjas išsiskirs ne tik išvaizda ir savybėmis, tačiau ir sau būdingomis charakterio savybėmis, kurio privers nusišypsoti arba prunkšti į delną. Pvz. narys Poco visada burbuliuos apie maistą (koks jis alkanas) ar baimę, o Chongara visada norės blizgučių t.y. lobių ir brangenybių, tačiau kad ir kokie jie būtų visi skirtingi, tampa puikia komanda. Verta paminėti, kad žaidimo pasaulis yra niūrus ir tamsus, tai atspindi puikus garso takelis, kuriuo su Jumis būtų negražu nepasidalinti <OST>. labai panaši nuotaika buvo žaidžiant jau aprašyta Alundra žaidimą.

 

Gelbėjam pasaulį

 

Didžią dalį žaidimo praleisime mūšiuose su monstrais, kurie savo sugebėjimais gal ir neišsiskiria, tačiau puikiai suvokia, kad silpniausia varžovą reikia pulti pirmą. Kovos vyksta žingsnis po žingsnio, t.y. vieną žingsnį Tavo komanda, kitą žingsnį Tavo priešai. Leidėjai, kurie išleido šį žaidimą Amerikoje (į Europą žaidimas pakliuvo dėka SCEI, kurie žaidimą išleido tik 2012 metais o_o) padarė puikų žingsnį neversdami japonų kalbos, kurią mūšiuose naudoja mūsų veikėjai, šis žingsnis puikus prieskonis suderintas su pagrindiniu patiekalu t.y. žaidimu. Pradžioje maniau, kad žaidimas reikalaus nežmoniško grindin'imo, tačiau klydau, jo nereikia išvis, nes levelių sistema čia veikia labai greitai ir išspausti maximum bus vieni juokai. Kalbant apie pašalines misijas, jų bus vos kelios, kurias norint įveikti reikės laiko ir...laiko. Žaidimo eigoje pasitaikys, kad reikės kovoti vienas prieš vieną, tai įdomus sprendimas, kuris suteikia šiokį tokį įvairumą. Grįžtant prie "priešų taškymo" turėsime pasikliauti dažniausiai savo jėga, nes magija bus ribota, minėtas Chongara turi puikią savybę iš savo unikalios puodynės išleisti monstrą, kuris gali pvz. pagydyti ar pasiversti į priešišką būtybę. Čia nesutiksime pardavėjų-pirkėjų, būdingų šio žanro žaidimuose, čia bus tik dviejų tipų daiktai: tai mūšyje naudojamos vaistinėlės, bombos ir t.t. IR įrankiai, kurie suteiks mūsų šviesuliams ypatingų galių kaip stipresnė magiją, counter ataka ir t.t. Tačiau vienas didelis BET įrankių savybės nėra aprašomos, nurodomas, tik pavadinimas pvz. "Sunglasses" ir galvok ką tai per daiktas, tad teks pasikliauti savo sugebėjimu, kuris vadinasi "atspėk"..

 

9aztyz3uztogfp46g.jpg

 

Vienas du ir baigta

 

Keista, tačiau Arc The Lad yra ganėtinai trumpas žaidimas, jį turėtumėte įveikti per 13-15 valandų. Tai puiki paskata nežaidusiems taktinių JRPG žaidimų, nes kovų sistema priima patį "žaliausia" žanro žaidėją, o vientisa žaidimo eiga, neverčia galvos spausti kokį kelią rinktis ar kur eiti toliau. Šis serija turi dar 2 dalis, kurios yra susijusios su pirmąją, todėl buvo išleistas 4 diskų žaidimų rinkinys (Arc The Lad I, II, III ir Monster Tournament). Aš jau nekantrauju išbandyti antrąją dalį, kuri jau sukasi PS Vita konsolėje, kas daro Playstation'o žaidimus dar patrauklesnius šiuolaikiniam žaidėjui, tad išbandyti gali ir Tu!

 

38qn6efh90716926g.jpg

  • Patinka 3


0 komentarų


Rekomenduojami komentarai

Komentarų nėra.

Svečias
Parašykite komentarą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.