• įrašai
    65
  • komentarai
    79
  • peržiūros
    96.189

Shin Megami Tensei iOS (Pirmieji įspūdžiai)

Mason13

1.337 peržiūros

https://www.youtube.com/watch?v=6HPD6Dk_dfs&list=UUMBVDbDBZeEW_-xXlJaLFhw - Žaidimo pirmieji įspūdžiai (anglų kalba)

 

Žemiau lietuvių:

 

Shin Megami Tensei

Kūrėjas: Atlus

Platforma: iOS(Apple mobilieji įrenginiai)

Kaina: iki balandžio 6 baksai, nuo balandžio aštuoni

Nuoroda į parduotuvę: https://itunes.apple.com/us/app/shin-megami-tensei-eng/id804069802?mt=8

(Už Soul hackers Apžvalga(http://www.games.lt/g/game.apzvalga/1810), mes gavome press versija)

 

screen568x568.jpeg

Taigi ilgai lauktas SMT su oficialiu vertimu pagaliau pasirodė, taigi kokia mano nuomonė, pražaidus lygiai 8 valandas?

 

Šis perdirbinys nuo originalo tikrai skiriasi. Pirmas pokytis, kurį iškarto žaidėjas pamato yra grafika, kuri šiektiek detalesnė turi geresnį - draw distance (matai truputėli toliau), meniu sumodernintas, veikėjai geriau nupiešti, pakeista overworld map. Žaidimą galima žaisti dviem režimais:

Portrait (Šis režimas man nelabai patinka, nes nematau pusės ekrano)

smt224.jpg

Landscape(Ši naudoju, bet man keista, kad visas ekranas nėra užpildytas)

212a5w4.png

Overworld žemėlapis.

1zo95c3.png

Galiu teigti, kad žaidimas duoda vaizdų:

1z3t6yw.png

Manau dėl grafikos kai ir viskas aišku, kas pridėta šioje versijoje :

kairėje pusėje matote mygtuką į, kuris atidaro žaidimo vadovą (Angl. Manual), dėja šio mygtuko negalima panaikinti, kalbant apie mygtukus jie galėtų būti ryškesni ir turėti reguliavimo funkcija. Ekrano pozicijų keitimas irgi vyksta spaudžiant mygtuką, šis yra ekrano viršuje (nors galėtų persiversti automatiškai).

 

Kitas pokytis sunkumas ir kovų dažnis:

2638uti.png

Kovų dažnis buvo ženkliai sumažintas, kaip jų sunkumas, žinoma kovose žūsite jeigu būsite nepasiruošę, tačiau jeigu žaisite protingai pirmoje žaidimo dalyje mirti neturėtumėte(199x) , kalbant apie antrają žaidimo dalį (20xx) jeigu neapsirūpinsite ginkluote ir vaistais prieš ją jums teks grumtis siekiant gauti šiektiek pinigėlių geresniai ekipiruotei.

2nq6rnr.png

Be minėtų dalykų atsirado lentelė, kuri rodo koks šansas patekti į kovą.

2yocxdy.png

 

Bosų kovos žaidime nėra ypač sunkios, jeigu žinai tinkama strategija, bosai irgi duoda vaizdų

2csbb6b.png

 

Kalbant apie tokius dalykus kaip valdymas ir muzika:

valdymas, kaip rpg žaidimui, neblogas tik reikia įprasti.

vem3hv.png

Muzika lyginant su originalų turi platesnį instrumentų pasirinkimą iOS versijoje naudojamas PSX OST, Galite pasiklausyti ir įvertinti:

 

[ORIGINALAS] https://www.youtube.com/watch?v=H8TCwi0z3BU

[iOS]

 

Bendras žaidimo greitis: Kadangi prieš žaidžiant šia versija žaidžiau originalą galiu pasakyti, kad šį žaidimą tikrai galima įveikti greičiau, nei originalą, be to visos strategijos, kurios veikė originale veikia ir šioje versijoje, kol kas žaidimu esu patenkintas, kaip eisis toliau žiūrėsim.

 

Kokia mano nuomonė vertimo atžvilgiu?

Oficialusis vertimas, ženkliai nesiskiria nuo Aeon Genesis vertimo, kai kuriose vietose geriau atrodo vienas, kituose kitas.

galima sakyti šiuo atžvilgiu sunku apsispresti, kuris geresnis.

 

Daugiau kalbėsiu apžvalgoje.

28aqomp.png

Šitoje vietoje žaidime atrodė, kad visiškai šakės.

  • Patinka 1


0 komentarų


Rekomenduojami komentarai

Komentarų nėra.

Svečias
Parašykite komentarą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.