• įrašai
    65
  • komentarai
    79
  • peržiūros
    96.305

System Shock II (Siaubo žaidimų legendos apžvalga)

Mason13

1.032 peržiūros

 

 

System shock II internete pagarsėjo, kaip vienas geriausių siaubo žaidimų. Jis susilaukė daugybės kritikų liaupsių ir teigiamų įvertinimų, tačiau žaidimui , nepasisekė gerai “parsiduoti”, nes šio žaidimo konkurentas išleidimo metu buvo taip pat gerai įvertintas ir kritikų pamėgtas žaidimas “Halflife” ir kitus populiarius žaidimus, kurie pagrobė visą dėmesį ir studija kūrusi žaidimą dėl nesekmės greitai bankrutavo.

Na, o ką apie pats žaidimas?

System Shock II pasakoja apie dirbtinį intelektą “Shodan” ,kurį prieš keturiasdešimt du metus, pirmo žaidime veikėjas Hakeris įveikė ir apie karį tylenį, kuris žinomas kaip akiniuotis (angl.Goggles). Dabar 2114 metais , mūsų veikėjas pasiunčiamas į greitesnį už šviesą laivą “Von Braun“ ,kuris yra kartu sujungtas su mažesniu laivu „Richenbacher“. Kad kelionė laivų neprailgtu mūsų veikėjas užšaldomas, prieš tai mums duoda pasirinkti kokį mes norime turėti kareivį: Jūrų pėstininką,OSA agentą, Ar pareigūną.

Po keliu mėnesių kelionės, laivai gauna pagalbos prašymą iš planetos „Tau Ceti V“ ir nuo šios vietos viskas tik pablogėja.

Pirmoje dalyje “Shodan” paskleistas virusas , pavertes žmonės jos vergais, be Dirbtinio intelekto priežiūros pradėjo mutuoti , ir per keturiasdešimt metų susiformavo mutantai- kirminai vadinantis savę “The Many” arba jeigu kalbėsime lietuviškai jie vadina save “Daugybe” ir šlovina masę, nes jį sukuria daugiau kirminų.Jie po pirmojo žaidimo pabaigos kažkokių būdų pasiekia „Tau Ceti V“ ir iš ten jie sugeba infekuoti „Von Braun ir Richerbacher“ įgulas. Pagrindinis „Daugybės“ tikslas sunaikinti „Mašininę Motiną“ dar žinomą, kaip „Shodan“, kurios tikslas šiame žaidime sugrįžti ir užvaldyti žeme, bei sunaikinti „Daugybę“ padedant mūsų kariui.

Taigi mes atsibundame būdami labai toli nuo žemės ir pamatome nusiaubtą erdvėlaivio interjerą , bei ant žemės gulinti veržliarakti.Kuris mums labai pasitarnauja žaidime daužant priešus,kadangi žaidime labai dažnai trūksta amunicijos, mes paprastus priešus mušame su juo. Pirmieji mūsų sutikti priešai yra įgulos nariai, kuriems iš krutinės išlindes kirminas prisijungia prie smegenų ir kontroliuoja visus jų veiksmus. Jie ištolo mus pradės rėkti įvairias frazes tokias kaip : Bėk, Nužudyk manę, Šlovė masei ir t.t. Tai vieninteliai dalykai, kuriuos jie patys dar gali pasakyti, nekontroliuojami kirmino. Jų yra trys rušys, su kuoka, su šratinių ir su granata, tačiau palyginus, su kitais žaidimo priešais jie kelia mažiausiai problemų.

Labiausiai šiame žaidime nervinantys priešai yra beždžionės ir vorai, kartais ir kirminai, bet kartais.Beždžiones, kaip ir vorus yra sunku mušti su veržliarakčių ir kitais šaltaisiais ginklais todėl reikia naudoti brangius šovinius.Šovinius ginklams galima, gauti perkant iš automatų (sumokant apie 100 ar daugiau nanitu,kurie yra šio žaidime piniga už dešimt šaudmenų) arba juos randant. Kiekviename lygyje yra atkūrimo zona, kurioje mūsų veikėjas prikeliamas, už tam tikrą nanitų mokestį, jeigu žaidžiate lengvu režimų išviso nieko nemokate.

  • Patinka 2


1 komentaras


Rekomenduojami komentarai

Na visai patiko tavo issami apzvalga. As tik pamenu tais laikais is zurnalu System Shock ir System Shock 2, bet taip ir nei vieno nesu bandes iki siai dienai.

Dalintis šiuo komentaru


Nuoroda į pranešimą
Svečias
Parašykite komentarą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.