• įrašas
    41
  • komentarai
    166
  • peržiūros
    46.108

Prisimink#2 - Alundra [PS]

BadBoyyy

908 peržiūros

  

14 narių prabalsavo

  1. 1. Kokiu žaidimo lygiu mėgsti žaisti?

    • Easy - nes Aš peasy
      1
    • Normal - nenoriu ilgai taškytis vienoje vietoje
      9
    • Hard - iššūkiai tikra gaivuma
      4

Alundra

 

Originali sistema: Playstation

Pasirodymo data: 1997

Žanras: 2D Action Adventure

Kurejas/Leidejas: Matrix Software/SCEI

Bandytas/Pereitas: PSN

 

jwsl.jpg

 

Šiandien man kaip žaidėjui pergalinga diena, nes įveikiau, tikriausiai nesumeluosiu sakydamas patį sunkiausia žaidimą - Alundra. Pačiam niekada neturėjusiam originalios Playstation konsolės ir vis lendančiam į kompiuterines, kur populiariausi žaidimai būdavę Tekken, Twisted Metal, Quake 2 ir pan. netekdavo patirti tai ką patiria žaidėjai turintis konsolę namuose. Daugiausiai apie magiškus pasaulius ir nesibaigiančius nuotykius, tekdavo skaityti žurnaluose Šokas ar Kiberzona.

 

Atradimas

 

Žiūrint žaidimų apžvalgas, pamačiau nematyta ir negirdėta žaidimą, kurio pagrindinis personažas elfas Alundra. Per apžvalga šį žaidimą išgyrė ir pabrėžė, kad tai vienas sunkiausių žaidimų. Susižavėjęs pasakoriumi, kuris tik apie žaidimą porino teigiamai, nieko nelaukęs įsigyjau jį iš PSN. Įsijungus mus pasitinka anime stiliaus animacija (kas keičiausia pabaigoje ji labai panaši). Pradžia mus nukelia į sapną, kuriame susapnuojame, jog turime išgelbėti kaimą Inoa nuo blogio jėgų ir mus sapne vadina "Išlaisvintuoju", nieko nelaukia išplaukiame laivu į šį kaimą (įdomu ar daugelis susapnavęs ką nors panašaus, šoktų į kelnes ir į nežinomą trasą?). Plaukiant nutinka audra, ji ištaško laivą, o mus nusviedžia be abejo į mūsų tikslą - Inoa. Šiame kaime vyksta keisti dalykai, žmonės sapnuoja košmarus ir iš jų negali pabusti. Tačiau mes pasirodo galime panirti į kitų žmonių sapnus ir juos išgelbėti (būtina išgirsti garso takelį -

), nuo čia pradedam ieškoti blogio šaknų..

 

ln2x.jpg

 

Geriausios savybės

 

Daugelis žinome (nors daugelis ir nežino), kad žaidimas būtų geras ir įtraukiantis, turi turėti šias savybes: Istorija-žaidimo mechanika-veikėjus-atmosfera-garso takelis, keista bet neparašiau grafika? Nes mano galvą, grafika yra neesminė nuotykių tipo žaidimuose, ji reikalinga labiau lenktynių, sporto žaidimuose. Tačiau kūrėjai sukūrė nepriekaištingai 2D detalų pasaulį, žaidžiant ant šiuolaikinių LED TV žaidėjas nepatiria šoko, nes vaizdas neišdarkomas ir pasaulis atrodo labai gražiai. Pradėsiu nuo istorijos, ji įtraukia, daugybę įvairių dialogų ir istorijos vingių, žaidėją verčia, tik judėti ir dėlioti dėlionę iki pat galo. Alundra yra tamsios atmosferos kūrinys, čia paliečiama gana stipri tema - Dievybės. Įdomu, tai jog žaidimo vėikėjai ir jų skirtingi charakteriai sugeba, Tave įtikinti vienu ar kitų klausimu, tačiau tenka ir pačiam susimąstyti, kuo tikėti, o kuo ne. Kas įdomiausia veikėjų šiame žaidime yra daug ir jie visi vienaip ar kitaip svarbūs. Žaidimuose dažnai susigyvenam su veikėjais, o čia jie suteikia daug skirtingų pojučių, vienas iš jų netektis/praradimas. Potyriai žaidime persipina, nors ir atmosfera tamsi, bet pasaulis turi ir šviesiąją pusę, kuri suteikia netikėtumo pojūtį. Muzika pranoksta iki šiol visus man girdėtus garso takelius, ji atitinka kiekvieną lygį, vietovę, mūšį, kuriame tenka sudalyvauti, be jos žaidimas prarastų savo žavesį. Žaidimo mechanika yra pasiskolinta iš Zeldos serijos, čia už priešų nukovimą gausime dažnai auksiukus ar gyvybę atstatančius kristalus, taip pat galėsime apsipirkti, sužaisti kazino (kaip be jų nuotykių žaidimuose), ieškoti slaptų vietovių, bet svarbiausia Alundra pasižymi ypač sunkiais galvosūkiais, o jų bus daugybę. Svarbiausia šiame žaidime kantrybė, nes žaidimas reikalauja tikslumo ir atidumo, o reti išsisaugojimo punktai verčia žaidėjus rautis plaukus. Norint įveikti bosus, teks išmokti jų silpnasiąs vietas ir jų judėjimo trajektorijas, nes antraip būsite suplėšyti į gabalus. Lokacijos įvairios, nuo kalnuotų vietovių iki ugnikalnio, kiekviena pasižymi jai būdingu stiliumi pvz. dykumos vietovėje pus stiprus smėlio vėjas, ko pasekoje veikėjui daug sunkiau judėti. Vienintėlis tikriausiai dalykas, kuris nepatiko, tai žemėlapio nebuvimas, be jo teks grudintis, nors ir Žynės pagalba bus galima pažvelgti kur judėti toliau, tačiau tai maža adata šieno kupetoje.

 

mt97.jpg

 

Į sapno pabaigą

 

Šio žaidimo neįveiksite per vakarą ar per savaitę (nežiūrint į FAQ), prie jo praleisite labai daug laiko. Tačiau keliauti per šį pasaulį tikrai verta, nes atrasite ir pamatysite dar nematytų dalykų, o garso takelį kaip ir minėjau labai svarbu išgirsti. Keletas frazių iš populiarių tuo metu apžvalgininkų lūpų apie šį žaidimą:

 

"Never have I been so tested and challenged since the old Genesis adventure title, LandStalker. And Climax has made Alundra twice as hard, twice as challenging, and twice as good as its LandStalker counterpart"

 

"Some great music and graphics that totally suit the game"

 

"Fresh and innovative game and one of the finest examples of action/RPG gaming"

 

"A plot the likes of which I had never seen before in the genre, the strong writing and characterizations"

 

jnuw.jpg

  • Patinka 4


6 komentarai


Rekomenduojami komentarai

saunus irasas :)

 

o losiu visada tik normal pradzioje, o toliau jei viskas ok - tada sunkinu. nemegstu iskart kai tarkuoja ant hard, kai nesi ikirtes zaidimo ir jau brendi per malkine. kartais atvirksciai, kad labiau pasimegauciau pasidarau easy. maziau streso losiant ir nervu. apskritai sunkumo lygiai zaidimuose yra geras dalykas pagal mane :)

Dalintis šiuo komentaru


Nuoroda į pranešimą

Šviežio oro gūsis bloguose. :) Neteko žaist. Šiaip prisipažinsiu - aš tas, kur mėgsta easy lygį. Man žaidimas turi būti atpalaiduojantis. Kadangi turiu didžiulę kolekciją, noriu pereit kuo daugiau, bet tai nereiškia, kad nejaučiu žaidimų malonumo ar jį juos neįsigilinu. Būna pavieniai atvejai, kai easy per lengva, tada žaidžiu normal. Ir dažnai būna žaidimų, kur sunkumo lygio nėra arba kur net ir tas easy paėda nervus. Pvz., dabar žaidžiu 40 Winks (PS1) easy lygiu ir toliau nuėjus vis tiek nelengva darosi. O šiaip jau turiu 16 metų geimerio statusą, kai pradėjau 7 metų kompiuterinėse lankytis. :D

 

Ai, beje, tas citatas pamačius, galiu pasakyt, kad Landstalker tikrai buvo klaidinantis labirintynas ir teko dažnai žiūrėt perėjimus (dar ir dėl to, kad vokišką versiją turiu). Tas pats, kaip ir su Zelda serija. Jau kai ilgėliau užstringu, nebegaištu ir pasižiūriu kaip pereit. Garbė internetui.:notworthy:

Dalintis šiuo komentaru


Nuoroda į pranešimą

Alundra tikrai puikus žaidimas, tikrai geras dėliones pasiūlo, galva net apsisukti gali :D Blogas taip pat geras, yra keletas gramatinių klaidų, bet kas jų nedaro? :D O dėl sunkumo lygio, tai ant ps3 pastebėjau visada imu hard, vien dėl trofėjų :D o ant kitų konsolių visada normal, žodžiu- vidurį, kur žaidimas nei per daug lengvas, nei per daug sunkus :)

Dalintis šiuo komentaru


Nuoroda į pranešimą
Svečias
Parašykite komentarą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.