Prisimink#2 - Alundra [PS]
14 narių prabalsavo
-
1. Kokiu žaidimo lygiu mėgsti žaisti?
-
Easy - nes Aš peasy1
-
Normal - nenoriu ilgai taškytis vienoje vietoje9
-
Hard - iššūkiai tikra gaivuma4
-
- Prašome prisijungti arba užsiregistruoti, kad galėtumėte prabalsuoti šioje apklausoje.
Alundra
Originali sistema: Playstation
Pasirodymo data: 1997
Žanras: 2D Action Adventure
Kurejas/Leidejas: Matrix Software/SCEI
Bandytas/Pereitas: PSN
Šiandien man kaip žaidėjui pergalinga diena, nes įveikiau, tikriausiai nesumeluosiu sakydamas patį sunkiausia žaidimą - Alundra. Pačiam niekada neturėjusiam originalios Playstation konsolės ir vis lendančiam į kompiuterines, kur populiariausi žaidimai būdavę Tekken, Twisted Metal, Quake 2 ir pan. netekdavo patirti tai ką patiria žaidėjai turintis konsolę namuose. Daugiausiai apie magiškus pasaulius ir nesibaigiančius nuotykius, tekdavo skaityti žurnaluose Šokas ar Kiberzona.
Atradimas
Žiūrint žaidimų apžvalgas, pamačiau nematyta ir negirdėta žaidimą, kurio pagrindinis personažas elfas Alundra. Per apžvalga šį žaidimą išgyrė ir pabrėžė, kad tai vienas sunkiausių žaidimų. Susižavėjęs pasakoriumi, kuris tik apie žaidimą porino teigiamai, nieko nelaukęs įsigyjau jį iš PSN. Įsijungus mus pasitinka anime stiliaus animacija (kas keičiausia pabaigoje ji labai panaši). Pradžia mus nukelia į sapną, kuriame susapnuojame, jog turime išgelbėti kaimą Inoa nuo blogio jėgų ir mus sapne vadina "Išlaisvintuoju", nieko nelaukia išplaukiame laivu į šį kaimą (įdomu ar daugelis susapnavęs ką nors panašaus, šoktų į kelnes ir į nežinomą trasą?). Plaukiant nutinka audra, ji ištaško laivą, o mus nusviedžia be abejo į mūsų tikslą - Inoa. Šiame kaime vyksta keisti dalykai, žmonės sapnuoja košmarus ir iš jų negali pabusti. Tačiau mes pasirodo galime panirti į kitų žmonių sapnus ir juos išgelbėti (būtina išgirsti garso takelį -
Geriausios savybės
Daugelis žinome (nors daugelis ir nežino), kad žaidimas būtų geras ir įtraukiantis, turi turėti šias savybes: Istorija-žaidimo mechanika-veikėjus-atmosfera-garso takelis, keista bet neparašiau grafika? Nes mano galvą, grafika yra neesminė nuotykių tipo žaidimuose, ji reikalinga labiau lenktynių, sporto žaidimuose. Tačiau kūrėjai sukūrė nepriekaištingai 2D detalų pasaulį, žaidžiant ant šiuolaikinių LED TV žaidėjas nepatiria šoko, nes vaizdas neišdarkomas ir pasaulis atrodo labai gražiai. Pradėsiu nuo istorijos, ji įtraukia, daugybę įvairių dialogų ir istorijos vingių, žaidėją verčia, tik judėti ir dėlioti dėlionę iki pat galo. Alundra yra tamsios atmosferos kūrinys, čia paliečiama gana stipri tema - Dievybės. Įdomu, tai jog žaidimo vėikėjai ir jų skirtingi charakteriai sugeba, Tave įtikinti vienu ar kitų klausimu, tačiau tenka ir pačiam susimąstyti, kuo tikėti, o kuo ne. Kas įdomiausia veikėjų šiame žaidime yra daug ir jie visi vienaip ar kitaip svarbūs. Žaidimuose dažnai susigyvenam su veikėjais, o čia jie suteikia daug skirtingų pojučių, vienas iš jų netektis/praradimas. Potyriai žaidime persipina, nors ir atmosfera tamsi, bet pasaulis turi ir šviesiąją pusę, kuri suteikia netikėtumo pojūtį. Muzika pranoksta iki šiol visus man girdėtus garso takelius, ji atitinka kiekvieną lygį, vietovę, mūšį, kuriame tenka sudalyvauti, be jos žaidimas prarastų savo žavesį. Žaidimo mechanika yra pasiskolinta iš Zeldos serijos, čia už priešų nukovimą gausime dažnai auksiukus ar gyvybę atstatančius kristalus, taip pat galėsime apsipirkti, sužaisti kazino (kaip be jų nuotykių žaidimuose), ieškoti slaptų vietovių, bet svarbiausia Alundra pasižymi ypač sunkiais galvosūkiais, o jų bus daugybę. Svarbiausia šiame žaidime kantrybė, nes žaidimas reikalauja tikslumo ir atidumo, o reti išsisaugojimo punktai verčia žaidėjus rautis plaukus. Norint įveikti bosus, teks išmokti jų silpnasiąs vietas ir jų judėjimo trajektorijas, nes antraip būsite suplėšyti į gabalus. Lokacijos įvairios, nuo kalnuotų vietovių iki ugnikalnio, kiekviena pasižymi jai būdingu stiliumi pvz. dykumos vietovėje pus stiprus smėlio vėjas, ko pasekoje veikėjui daug sunkiau judėti. Vienintėlis tikriausiai dalykas, kuris nepatiko, tai žemėlapio nebuvimas, be jo teks grudintis, nors ir Žynės pagalba bus galima pažvelgti kur judėti toliau, tačiau tai maža adata šieno kupetoje.
Į sapno pabaigą
Šio žaidimo neįveiksite per vakarą ar per savaitę (nežiūrint į FAQ), prie jo praleisite labai daug laiko. Tačiau keliauti per šį pasaulį tikrai verta, nes atrasite ir pamatysite dar nematytų dalykų, o garso takelį kaip ir minėjau labai svarbu išgirsti. Keletas frazių iš populiarių tuo metu apžvalgininkų lūpų apie šį žaidimą:
"Never have I been so tested and challenged since the old Genesis adventure title, LandStalker. And Climax has made Alundra twice as hard, twice as challenging, and twice as good as its LandStalker counterpart"
"Some great music and graphics that totally suit the game"
"Fresh and innovative game and one of the finest examples of action/RPG gaming"
"A plot the likes of which I had never seen before in the genre, the strong writing and characterizations"
- 4
6 komentarai
Rekomenduojami komentarai