Trophy Diaries: Persona 4: Arena
Išleidimo data: 2013.05.10 (EU)
Kūrėjai: Atlus/Arc System Works
Leidėjas: SAtlus/Zen United (EU)
Platformos: Arcade/PS3/X360
Žanrai: Fighting, Visual Novel
Žaidėjų skaičius: 1-2 (offline/online)
Dar vienas įrašas apie trofėjus, ši kartą - apie mano mėgstamiausio žaidimo perdarymą:>
Trumpai apie žaidimą
Žaidimas buvo kurtas Atlus (Shin Megami Tensei žaidimų serija, Dragon's Crown, bei dar keli) kartu su Arc System Works (BlazBlu) ir tai tikrai nėra standartinis 2D Fighting žaidimas, čia netrūksta ir Visual Novel elementų.
Istorija vyksta 2 mėnesiai po Persona 4 event'ų ir idėja tame, kad pagrindinis personažas (Yu Narukami) sugrįžta aplankyti savo draugų, bet tada Midnight Channel vėl atgija. Papasakočiau daugiau, bet nenoriu atskleisti puikios istorijos
Gameplay'us
Žaidime yra 13 personažų iš Shin Megami Tensei Persona 3 bei Persona 4 žaidimų, t.y. visi personažai iš Persona 4 ir keli (Mitsuru, Akihiko ir Aigis) iš Persona 3, bei du personažus sudaro naujas personažas - Labrys. Nenori istorijos spoil'inti, bet visas žaidimas apie tą personažą ir sukasi.
Žaidimo eiga susidaro iš:
- Lesson Mode - Išmokina basics.
- Story Mode - Pagrindinis story mode su unikalia istorija.
- Arcade Mode - Tas pat, kaip story mode, bet be didžiulių meninių intarpų ir fokusuojasi į kovas.
- Score Attack Mode - Pereiti 13 kovų pries labai stiprius kovotojus.
- Training Mode - "Practice Mode"
- Challenge Mode - Padaryti 30 tam tikrų combos su kiekvienu personažu.
- Versus Mode - Žaisti pries CPU arba kitą žaidėją.
- Network Mode - Online.
Plačiau apie juos - prie trofėjų.
Žaidimo trofėjai
Sunkūs trofėjai:
Halfway There
You completed Stage 6 in Score Attack.
Tres Bien!
You completed Score Attack Mode with one character.
C'est Magnifique!
You completed Score Attack Mode with all characters.
Combo Crazy
You have completed all the Challenges! Funky Student would be proud.
Mano kelias link "Platinos"
Viskas prasidėjo paprastai - perėjau lesson mode ir gavau už tai trofėjų (prieš tai gavęs trofėju už tai, kad tiesiog įsijungiau žaidimą). Lesson mode aprodė daugiau ar mažiau visą fighting sistemą ir davė supratimą kas per žaidimas čia yra. Aš niekad prieš tai nežaidęs tokio pobūdžio žaidimų, taigi buvo puikus apšilimas.
Tada ėjau tiesiai link Story Mode. Su kiekvienu personažu story atėmė maždaug 2-3 valandas, o jų buvo 12 (24-36 valandos ). Kai kurių, ne tiek aktualių personažų istorijos šiek tiek atrodė besikartojančios, tačiau pagrindinių personažų, bei P3 personažų storyline'ai tikrai buvo kažkas išskirtinio, ypač naujojo personažo!
Taip surinkau trofėjus už kiekvieno character story ir tuo pačiu - visus story endings
Čia nuotrauka ne tiek aktualių vietų story-mode:
Tada ėjau prie arcade mode. Čia tiesiog sumažinau difficulty ir daugiau ar mažiau laiminėjau kovas lengvai, vienas personažas užtrukdavo apie pusvalandį - valandą.
Pabaigus visus personažus gavau trofėjų už visą arcade mode.
Taip pat šiame rėžime gavau daug visokių kitokių trofėjų (padaryk x veiksmą x kartų), pvz kaip visų personažų instant-kill moves arba 30 fatal counters ir t.t.
Tada nusprendžiau išbandyti Score Attack Mode. Ši vieta ir yra pati sunkiausia visame žaidime, dėl kurios platina yra pasiekiama labai mažai daliai žmonių. Esmė yra tokia - kovoji pries 13 personažų iš eilės (health atsipildo po mačo, bet ti negelbėja), kurie turi įvairius boost'us, pvz attack power +50% ir tu turi laimėti prieš juos visus. Pralaimėjai - bandyk iš naujo. Ir taip su kiekvienu personažu. Aš sugėbėjau ateiti iki 3 kovos du kartus per keturias valandas bandymo. Galima įsivaizduoti sunkumo lygį
Tada priėjau Challenge Mode. Yra trofėjus, kad užbaigti visus 390 challenges, kiekvienam personažui po 30 ir jie kyla sudėtingumu, o 30-tas challenge yra tiesiog pribaigti personažą su vienu combo - yra ką veikti.
Galvojau, kad bent pavyks gauti trofėjų už pilną perėjimą vieno personažo, bet ir tai susmukau su Akihiko ties 25 challenge, niekaip neperėjau, bandžiau praleisti ir daryti kitus, bet jie ne ką lengvesni. Bent pavyko gauti Bronzinį trofėjų už 150 challenges.
Va, kaip gali atrodyti vienas combo:
,
Ir galiausiai - online! Yra trofėjų, vienas iš jų - pasiekti C rank'ą. Kad pakiltų rank'as - reikia laimėti tris kovas iš eilės (pradedi ties F-), kas tikrai nėra visad labai paprasta. Žaidžiau 10 kovų, laimėjau 6, pakilau iki F+ rank'o ir tada nusprendžiau, kad nuo žaidimo reikia pertraukos, nes dar šimtus valandų čia galima praleisti
Išvada ir Vertinimas
I am Thou... - You have mastered P4A.
Žaidimas yra tikrai vertas dėmesio ir žiūrint, kiek jis nedaug kainuoja - tikrai verta pričiupti, ypač Persona fanams! Žinoma, platina yra ne tik sunkiausia fighting-game platina, bet ir aplamai - pati sunkiausia Platina kada nors įdėta į žaidimą. Ją surinkti praktiškai net nebandžiau, nes nesu stiprus fighting žaidimuose, bet tikrai buvo smagu
Pliusai
- Unikalus piešimo stilius.
- Unikali kovojimo sistema.
- Platus ir detalus storyline.
- Gražūs trophy image'ai ir aprašymai.
- High-replayability..
Minusai
- Labai sunku pasiekti Platinum trofėjų (Jei čia minusas )
Trofėjų sunkumas:
11/10
Trofėjų smagumas:
7/10
Žaidimo bendras vertinimas (Ne sunkumas):
9/10
- 4
3 komentarai
Rekomenduojami komentarai