• įrašų
    11
  • komentarai
    95
  • peržiūra
    23.411

The Last Of Us - arba kova dėl kito žmogaus.

red-cat_eX

1.470 peržiūrų

y4cw.jpg

 

Kūrėjas: Naughty Dog

Platforma: Playstation 3 (ekskliuzyvas)

Išleidimo Data: 2013-06-14

Žanras: Survival Horror / Action Adventure

 

Prieš pradėdami paspaudžiam "Play"

 

Perspėjimas:

Straipsnyje bus mažų "spoiler'ių" kurie bus paslėpti, jie nebus stiprūs bet nebaigusiems žaidimo gal geriau jų nereikėtų skaityti.

 

 

Virusas:

Žaidimas vyksta postapokaliptinėje amerikoje. Didžioji pasaulio populiacijos dalis užkrėsta viruso - sporų kurios paveikia žmogų ir jį įkalina savo kūne. Sporos naudojasi aukos kūnu ir jį pilnai naudoja dauginimuisi, užkrėčiant kitus žmones, taigi virusas yra parazitinis.

Viruso įdėjai panaudotas tikras "fungus" parazitinio viruso, kuris sklinda oru - sporomis, pagrindu, kuomet sporos užkrėčia skruzdes, jas priverčia užlipti į aukščiausią tašką kurį gali pasiekti ir mutacijos metu nužudant nešiotoją paskleidžia daugiau sporų, kad galėtų užkrėsti kitas skruzdes.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Qb62Fikla2Q

 

Grižtant prie temos. Virusas nėra įprastai matyta pandemija, kai žmonės virsta zombiais. Iš viso yra keturi pagrindiniai viruso sukurti priešai suskirstyti pagal mutacijos laikotarpį:

 

infected_early_03_24567.nphd.jpg

Runner - pirmo mutacijos lygio pažeistas žmogus. Jų rega gan prasta nes pirmiausia "fungus" pažeidžia akis mutacijos metu, jie vis dar panašūs į žmones, pasižymi rėkimu, bei greičiu, bėga į priešą ir jį bando užmušti fiziniu smurtu. Privalumas tas, kad juos galima sutikti miego stadijoje ir tiesiog juos užsmaugti. Šviesai nejautrūs.

 

The-Last-of-Us-Infected.jpg

 

Stalkers - antra mutacijos stadija. Beveik aklas priešas, bet vis dar galintis pastebėti tave. Pasižymi persekiojimo veiksmais, sugeba pasislėpti ir užklupti iš pasalų savo priešininką. Skleidžia garsus panašius į varlių. Šviesai nejautrūs, bet arti priartėjęs pradeda pulti.

 

The-Last-of-Us-Infeacted.jpg

Clicker - trečiojo tipo mutacija. Jo galva mutuoja ir pasidengia storu sluoksniu panašiu į grybus augančius ant medžių. Clicker'iai yra akli, nejautrūs šviesai, jie puola išgirdus garsą, tuo ir orientuojasi aplinkoje, bet koks triukšmas juos pritraukia, jiems pačiupus priešininką apsiginimo nėra, nes vienas įkandimas reiškia mirtį, ju negalima arti prisileisti, vienintelis būdas nužudyti juos tai yra per atstumą, arba prisėlinanta ir perveriant ju galvą aštriu daiktu - jei jų turi, yra galimybė ir apsiginti nuo užpuolimo, suleidžiant peilį i jų galvą, bet jų daug neturėsit ir juos riekėtų taupyti specialioms durims atidaryti.

 

Bildergalerie-The-Last-of-Us-745x419-1872df839aa270cd.jpg

Bloaters - "One big ugly motherfucker". ilgai buvęs mutacijos stadijoje priešas, pasižymi viskuo ką turi clicker'iai, bet yra "tanko tipo" prisileidus per arti jis pagriebia priešininką ir sulaužo jį, jokio apsiginimo nuo to nėra. Turi užsiaugines storą šarvą, kuriam pramušti reikia daug pastangų. Mėtosi sporų bombomis nuo savo kūno kurios nuima daug gyvybių. Geriausias variantas jo vengti jei įmanoma arba naudoti galingus ginklus ir ugnį. Geriausiai strategija - uždegti ji molotovu, šaudyti į ant jo esančias sporų pūsles su medžiokliniu šautuvu, kuris lengviau pramuša jo šarvą.

 

Tai tiek apie virusą ir monstrus.

 

Istorija:

 

Kaip ir minėjau žaidimas vyksta post apokaliptinėje amerikoje. "Naughty dog" pasižymi stiprių veikėjų istorijomis, kur viskas paremta tik veikėjais. Taigi nenorint išsiplėsti nekalbėsiu apie vietoves tiesiog paminėsiu pagrindines detales.

Pagrindiniai veikėjai ant viršelio matomi Joel ir Ellie, jie keliauja per Ameriką su tikslu.

Tikslas nuvesti Ellie į "Fireflies" būstinę kur jie galėtu "Ellie" panaudoti kuriant vakcinai, nes ji turi imunitetą. Bet būstinė nėra taip lengvai randama, nes kur Joel'as su Ellie eitu ten jų laukią nusivylimas arba kliūtys kurios trukdo pasiekti tikslą.

Praleidžiant žaidimo pradžią kurioje Joel'as bėgo viruso išsiveržimo metu pereikime į pagrindinį laikotarpį, 20 metų po išsiveržimo, kur Joel'as nėra tas žmogus kurio pavyzdžiu norėtume sekti. Viskas prasideda nuo paprasto dalyko kaip skolos, ginklų, kuriuos jam skolingas apylinkėse esantis prekeivis, bet šiame pasaulyje nėra atleidimo ar tokio dalyko kaip "palauksiu, kol tu sutvarkysi reikalus ir viską išspresime gražiai" - ne. Joel'as su savo drauge Tess'e eina tiesiai į blogiukų irštvos vidų, kad išsiaiškintų kur yra jų ginklai. Bet viskas baigiasi tuo, kad jie sutinka "Fireflies" burio vadę Marlene (būrys su savo isitikinimas, kad gali atrasti vakciną, naikinamas nuo žemės paviršiaus), kuri įduoda keturiolikmetę mergaitę Elle į Joel'o ir Tess'ės rankas, kurią turi pristatyti į "Fireflies" būstinę, kurios vietos jie nežino, taigi tenka pasikliauti gandais ir judėti į priekį. Tiek apie istorijos pradžia... nenorint per daug atskleisti visko, tolimesnė teksto nuotrupa bus įdėta į "spoiler'ius".

 

 

Tolimesnėje žaidimo eigoje lieka tik Joel'as ir Ellie kurie gerai nesutaria, bet kuo toliau žaidimui vystantis ir jų ryšiai sustiprėja, jie pradeda dirbti kartu, prasideda emocialios vietos, kur Joel'o kaip užsidariusio žmogaus ir praradusio viską, tėviški jausmai atgyją, taip jis turėjo dukterį kurią prarado. Jis pradeda rūpintis Elllie, taip kaip ji pradeda jį ginti ir rūpintis. Čia prasideda planai tolimesniam gyvenimui kai viskas baigsis, Joel'as atsiveria, pradeda pasakoti apie praeitį, bet Ellie tuomet persimaino jos linksmumas veide ištirpsta, veikėjai lyg apsikeičia vietomis.

 

 

Žaidimo mechanika:

 

Žaidimo valdymas primena uncharted, tik yra gerokai pritaikytas ir patobulintas išlykimo situacijoms. Tai yra žiauresnis žaidimais nei uncharted, čia nėra cenzūros, pribaigiamieji judesiai tikrai nepradžiugintu jūsų mamų žiūrint kaip žaidžiat. Bet visa tai yra realizmas, Joel'as valdosi lyg girtas nes jis toks ir yra - "prasigėręs senukas". Šaudymas nėra paprastas, didžioji dalis kulkų tiesiog nepataiko į taikinį, dėl "reckoil'o", arba dėl judančio taikiklio, nes ir priešai nestovi vietoje, o kulkų negali paleist šimto - NES JŲ NET NETURI. Tylus nužudymai sėlinant, kas kita, žinoma reikia įvaldyt techniką, nes visiems priešams vienos strategijos neužteks. Pagrinde žaidimas yra viena kelionė iš taško A į taška B, na, bet kelionės esmė tokia ir yra pasiekt savo tikslą. O baigus žaidimą mums atsiveria new game + kuris suteikia galimybę su savo visais resursais pradėti naują kelionę.

 

Tiek mechnaikos iš žaidimo.

 

Apibendrinimas:

 

Žaidimas tikrai vertas savo gerų įvertinimų, seniai kažką tokio sukrečiančio žaidžiau ir taip gerai apdirbto, ne velui Naughty Dog ta studija kuri "padėjo" kurti ps3 - bet į tas kalbas nesileisim. Bet jie visada moka pranokti save. Jame pilna liūdesio, humoro, slegiančių momentų, žaidžiant atrodo viskas lyg ir paprastai, bet visuomet už nugaros tau lieka šiurpinanti atmosfera kuri greitai sugeba prisivyti tave ir apversti žaidimą aukštyn kojom kai tu jau slėpiesi nuo priešų ir ieškai būdo ištrūkti.

 

Mano įvertinimas 10/10.

Klaidų žaidime buvo, bet vos kelios. Blogą rašau ne savo įspudžius pasakyti, o tiesiog pamineti kelias žaidimo detales, nenoriu atskleist visko, galečiau aptarinėt visą žaidimą, aiškint detales, pabaigą. Aptarinėt mūsų pasirinkimus, bet turbūt daugelis dar tik ruošiasi šį žaidimą pereiti taigi nenoriu jiems sugadinti įdomumo. Atleiskit, dėl blankaus blog'o (na man tik taip atrodo), bet tenka susilaikyti daugelyje vietų, nes net norint duoti patarimų tektų atskleist ko nenorėčiau būt žinojęs žaidžiant žaidimą.

 

THE LAST OF US

  • Patinka 9


2 komentarai


Rekomenduojami komentarai

Labai gera apžvalga. Galiu tik pritart, kad žaidimo kūrėjai sėkmingai perėjo nuo nuotykinio į išgyvenimo siaubo žanrą. Žaidimas brutalus, veikėjai tarpusavyje kalba paprastomis kasdieniškomis frazėmis, o iškilus pavojui paprastai nusikeikia ("Oh, f*ck!"). Visa tai leidžia nesunkiai susitapatinti su žaidimo personažais ir pajusti realią situaciją. Jeigu eini į teritoriją, kur yra bent 3-4 priešai, tai turi gerai apgalvot taktiką, nes pulti atvirai yra tikra savižudybė. Sunku pasakyt, ko šiam žaidimui trūksta. A, va, galiu pasakyt: nusiminsiu, jei kai pereisiu žaidimą paaiškės, kad žaidimas turi tik vieną galimą pabaigą. Bet šiam žaidimui gal ir nereikia tų daugelio pabaigų, kaip ir beje galvosūkių, nes vienintelis tikslas - išlikti :)

Dalintis šiuo komentaru


Nuoroda į pranešimą

galvosukiai preliminarus ten, rast kaip uzlipt ant sienos. taktiku reikia super galingu ant survival, vakar pradejom su draugais, nes ten hearingas neveikia, isimtas, daigtu visiskai nera aplinkui ir kolkas sunkiausias scenas su mano pagalba pereit pavyko kai as zinau kur kas sedi ir sugebejau prabegt arba tyliai nuzudyt didziaja dali priesu. pabaiga taip nespoilinant viena. bet zada dlc isleist story-wise.

Dalintis šiuo komentaru


Nuoroda į pranešimą
Svečias
Parašykite komentarą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.