Black Mirror vardu yra pavadinta Anglijoje, netoli miestelio Willow Creek, esanti Gordonų šeimos pilis. Žaidimo herojus, Samuelis Gordonas, yra priverstas ten sugrįžti po ilgų 12 metų tam, kad išsiaiškintų kas iš tikrųjų įvyko 1981 metų jo senelio Williamo mirties išvakarėse. Keistomis ir paslaptingomis aplinkybėmis įvykusi Williamo Gordono mirtis yra pripažinta savižudybe ir vienintelis Samuelis yra pasiryžęs rasti tiesą. Netikėtai prasideda keistų mirčių serija, kurios aplinkiniai gyventojai jau labai seniai nematė. Samuelį pradeda kamuoti košmarai, nepakeliami galvos skausmai, o jo tyrimas atskleidžia mums netikėtą, baisią ir žiaurią tiesą apie Gordonų šeimos praeitį.
Į painią ir pavojingą istoriją įsivėlęs Samuelis Gordonas privalės ne tik išspręsti krūva galvosūkių, bet ir sutiks daugybę žmonių, iš kurių maža dalis yra be nuodemių, o kai kurie, vystantis siužetui, pasižymės potencialaus žudiko savybėmis. Tokio keisto ir mistiško nuotykio liūdininkais tapsime ir mes, jei sužaisime šį žaidimą.
Pati kraupiausia, daugiausiai paslapčių sauganti, ir pagrindinė vieta, apie kurią rutuliuojasi visas žaidimo veiksmas yra pati Black Mirror pilis. Tai didingas statinys, pastatytas prieš kelis šimtus metų Gordonų protėviais. Iki šių dienų jame yra išlikę priminimų apie įkūrėją paveikslų, knygų, rankraščių, statulų ir kitokių relikvijų pavidalu. Tai sukuria senovinę, karališkąją ir tiesiog turtingą pilies kambarių aplinką. Kaip ir priklauso artefaktams, pilis saugo net patiems šeimininkams nežinomą paslaptį.
Teks aplankyti ir Ashburry sanatoriją. Tai labai keista ligoninė, kurioje neva gydosi protiškai nesveiki pacientai, tačiau jeigu jos sienos galėtų kalbėti, jos papasakotų daug baisesnę ir šlykštesnę istoriją.
Willow Creek - tai labai mažas miestelis, kuris net neturi kuo pasigirti. Bokštas su neveikiančiu laikrodžiu, lombardas, kurio šeimininkas yra reta, godi kiaulė, baras, kuriame renkasi vien vietiniai girtuokliai ir gandus mėgstanti publika. Čia nieko nevyksta, visi apie visus viską žino, atrodo, kad Willow Creek miestelyje laikas yra sustojęs, kaip tas senas laikrodis ant bokšto.
Čia pat, už kelių mylių puikuojasi Warmhillo bažnyčia. Panašiai kaip ir Gordonų pilis, bažnyčia buvo pastatyta prieš amžius. Abu šie pastatai turi bendrą istoriją. Aplink bažnyčią, kaip ir priimta, yra įkurtos kapinės, kuriose ilsisi ne tik aplinkinių vietovių numirėliai, bet ir garbingosios Gordonų šeimos šį pasaulį palikę nariai.
Samuelio Gordono akimis mums teks pamatyti ir daug paslėptų lokacijų, tokių kaip viduramžio katakombos, smirdanti kanalizacija, tamsios ir šlapios šachtos ar tankaus miško keliukai. Visur mūsų tyko mirtini pavojai ir daug mąstymo.
Mūsų herojus - 33 metų vyras, Samuelis Gordonas. Prieš dvylika metų jo žmona mirė gaisro metu, kuo jis kaltina pats save ir kenčia nuo tuo. Po šio įvykio jis paliko protėvių pilį ir tikėjosi niekada čia negrįžti. Tačiau senelio mirtis jį verčia ne tik visais būdais ieškoti žūdiko, bet ir pažvelgti į juodžiausias savo sielos gelmes.
Liokajus Batesas jau ilgą laiką besąlygiškai tarnauja Gordonų šeimai, prižiūri tvarką pilyje ir, atrodo, žino daugiau nei atskleidžia. 70 metų vyriškis yra visada elegantiškas, suvaržytas, iškilmingai kalba ir yra tikru etiketo simboliu.
Samuelio senelė, Viktorija Gordon, yra neseniai mirusio Williamo Gordono našlė. Ponia Viktorija tai manieringa sena dama, visada rami, bet niekada arogantiška.
Ashburry ligoninės direktorius ir visada darbais užkrautas Robertas Gordonas yra Samuelio dėdė. Jo įtartini darbeliai ir keisti naktiniai iškvietimai jau seniai kelia nerimą jo šeimai, tačiau niekas nedrįsta kištis į jo reikalus.
Iš viso žaidime sutiksime virš 20 įvairiausių personažų, su kuriais pravesime 5 valandų ilgumo įgarsintus pokalbius. Kiekvienas sutiktas pašnekovas yra kitoks, visi turi savo nuodėmes, įpročius.
Žaidimas yra valdomas pele, kas neturėtų stebinti. 2,5D žaidimams būdingos plokščios aplinkos kelia susižavėjimą, tuo labiau kai jos prisodrintos įvairiomis judančiomis detalėmis, pvz. rūkas, skraidančios varnos, vėjo siubuojami medžiai ir t.t. Tiesa, personažai padaryti ne itin įtikinamai, jų animacija yra medinė, mimikos nėra visiškai, o smulkus lūpų judėjimas išlieka nepastebėtas. Vertinant šį žaidimą tų laikų parametrais, galbūt, tai yra daugiausia ką leido tuometinės žaidimų technologijos. Svarbiausia, kad tai niekaip netrūkdo žaisti ir neišlepusiam moderniam žaidėjui veikėjų modeliai pasirodys pilnai priimtini.
Žaidimo galvosūkiai, o tai ir yra pagrindinė gameplay'aus dalis, yra stebėtinai logiški. Visi surinkti daiktai naudojami beveik tiesioginėms jų paskirtims arba iš jų kombinuojant sudėtingesnius prietaisus. Nepastebėjau vietų, kur daiktai atliktų kažkokią kosminę paskirtį.
Iš techninės pusės žaidimas atrodo labai tvarkingai, klaidų pastebėta nebuvo. Taip pat mano išbandyta versija puikiai veikdavo ant naujausios "Windows 7" OS.
Žaidimas patiko savo puikiu siužetu. Pradėjęs žaisti iškart pasinėriau į mistinę atmosferą, susiduriau su ne viena paslaptimi, ko dėka mano kaip žaidėjo ir užsuktos siužetinės linijos trilerių megėjo apetitas vis augo. Tai man neleido atsitraukti nuo ekrano. Tačiau kai kurie kūrėjų sprendimai man asmeniškai nepatiko. Kai prasidėjo visi tie sektantų, gyvybės aukojimų, magijos ir kitokie antgamtiniai dalykai, pagalvojau, kad jų panaudota per daug. Tačiau galutinis įspūdis, kuris ir yra svarbiausias žaidimo vertinimo faktorius, išliko teigiamas. Pritrūko galbūt meilės linijos siužete, bet pagalvojus, kam ji reikalinga, kai turime negailestingo žudiko istoriją.
Black Mirror žaidimas turi savyje pilną komplektą elementų, būdingų nuotykių žaidimamas. Svarbiausi jų yra: bauginančios, bet meniškai padarytos aplinkos, atitinkamoms situacijoms gerai parinkta muzika, įdomūs dialogai bei solidi ir dėmesio verta istorija. Įsitraukti į žaidimą yra labai paprasta, bet atsiplėšti - sunku. Pabūti Samuelio Gordono kailyje patariu visiems!
0 komentarų
Rekomenduojami komentarai
Komentarų nėra.