Ninja Gaiden Sigma = Didžiausias mano košmaras gaming pasaulyje ...
Sveiki visi,senokai nieko neberašiau savo bloge,nes ko gero kokius 2 mėnesius kamavausi su Ninja Gaiden Sigma (toliau jį vadinsiu tiesiog NGS) žaidimu(na dar aišku ir su handheldais naujais šiek tiek laiko praleisdavau ).Pažaisdavau per savaitę po kelias valandas,po to žiūrėk porą savaičių neprisėdi,po to Kalėdos,Nauji,pachmielkos,išeiginės ir t.t. Na vienu žodžiu...
Mano gyvenimas su Ninja Gaiden serija prasidėjo nuo kokių 10 metų turbūt,kai įsigijau savo pirmają konsolę,viso Rietavo turgaus pažibą-Zilitoną Kelias disketes buvau nusipirkęs,o po to vykdavo pasikeitimai žaidimais su kaimynais,draugais,klasiokais (kaip ir pas visus man atrodo) ir t.t.Taigi kažkokiu mainų keliu pas mane atkeliavo ir Ninja Gaiden žaidimas ir jis man jau tada pasirodė labai cool,kovos su kardais,magijos naudojimas,futuristiniai priešai,karstymaisi vamzdžiais,na vienu žodžiu įsimylėjau aš šį žaidimą Net nežinau kiek visokiausių NG dalių (ar versijų) turėjo SNES,Sega ar kitos konsolės(8BIT/16BIT karta),bet kartu su naujosios kartos konsolėmis (PS1,Saturn,N64) NG žaidimų era baigėsi...
Serijos atgimimas įvyko 2004 metais,išskirtinai XBOX konsolei,žaidimas buvo sukurtas Team Ninja studijoje prižiūrint Tomonobu Itagaki ,afigenas respectas jam. Žaidimo sukūrimas užtruko 5 metus (kūrėjų teigimu).2005 metais tai pačiai XBOX konsolei buvo išleista NG:Black versija (iš esmės tas pats 2004 žaidimas,tik su pataisytomis klaidelėmis,naujais "kostiumais",keliais patobulintais priešais,lengvesniu žaidimo lygio pasirinkimu ir dar krūva visokio "bonuso" ),o 2007 metais šį žaidimą gavo ir PS3 konsolė tik šalia pavadinimo prisidėjo žodelis Sigma ir pačiam žaidimui buvo suteiktos HD tekstūros.
Yra sakoma,kad ant to paties grėblio antrą kart nelipsi,bet aš ant to grėblio užlipau net triskart ir dar ko gero užlipsiu ir ketvirtą .Pirmą kart perėjau NG žaidimą kai darbavausi Anglijoje 2005 metais,po kelių metų perėjau NG:Black versiją su X360 konsole (šaunus dalykėlis,kad su X360 galima žaisti pirmojo XBOX žaidimus),vakar pagaliau pabaigiau Sigma,o ateityje turbūt įsigysiu ir šį žaidimą VITA konsolei ir užlipsiu ant to grėblio dar kart
Trumpai apie žaidimo istoriją:
Pagrindinis žaidimo herojus yra Ryu Hayabusa,galingas ninzė kuris trokšta atgauti blogiukų nugvelbtą Tamsos Kardą.Beveik visą žaidimo laiką jis ir bus mūsų valdomas herojus ir sieks šio tikslo.
Dar vienas valodomas veikėjas šiame žaidime yra Rachel'ė.Įstabių formų žudikė
Žaidime viso yra 19 lygių (chapterių),16 iš jų praleidžiame valdydami Ryu,3 lygiai priklauso Rachelei ir jos papams.Beje tie 3 lygiai priklauso tik NGS versijai,nei NG,nei NG:B žaidimuose šios papingos poniutės valdyti duodama nebuvo,toks vat PS3 privalumas - HD + buferiai.
Kaip ir pridera action-slasher žanrui,kiekvieno lygio pradžioje sulaukiame filmuko kuris maždaug paaiškina ką čia ir kodėl reikės padaryti ir aišku kiekvieno lygio gale gauname dovanų bosą ir ending filmuką.Aišku daėjimas iki lygio boso reikalauja prieš tai paskersti šimtelį-kitą įvairaus plauko priešų
Kad juos galėtum pjauti kaip šieną,palaipsniui Ryu bagažas pildosi įvairiausiais šaltaisiais ginklais pvz. nunchakai,lenkti peiliai ant grandinių,dvismaigės ietys,milžiniškas kirvis ir t.t. Tokio tipo ginklų per žaidimą galime susirinkti apie 10.Juos ne tik gali surinkti,tačiau galima juos dar ir ypatingai pasigerinti,suteikti jiems daugiau galios,pakelti jų levelį ir visa tai senuko Muramasa pagalbos dėka,kuris savo sex shopus laiko atidaręs pačiuose karščiausiuose taškuose,bet už savo paslaugas tai lupa irgi atsakančiai
Be abejonės Ryu puikiai moka naudotis ir svaidomaisiais ninzių ginklais,kurių per ilgą žaidimo laiką taipogi sukaupiame krūvą.Ryu vienodai šviečia kaip nuleisti priešą ant žemės,jis puikiai svaido shurikenus (žvaigždutes),sprogstančius durklus,bombas,šaudo iš lanko ir vos ne akimis sprogdina tankus
Kaip matote iš paveiksliuko Ruy nevengia pasitelkti ir magijos pagalbos,ji labai dažnai praverčia ir kartais leidžia neblogai atsipūsti ir pasigąlasti savo įrankius ).Magijos rūšys šiame žaidime yra 4.Galime taškytis ledais,svaidyti ugnies kamuolius,trankytis žaibais ir susikurti aplink save ugnies lauką prie kurio prisilietę priešai greit pakrato kojas.Magija taipogi gali būti "upgreidinama" ir tai daryti yra būtina,nes ji ne kartą man padėjo išnešti kailį iš sudėtingų situacijų.
Ką čia toliau supasakojus...Žaidimas suteikia nemažai laisvės paklajoti po NG pasaulį nors pats žaidimas daugiau linijinio tipo,tačiau aš šniukštinėjau po visus kampus ir pakampes,kadangi įvairiose plika akimi nematomose vietose galima rasti givybes ar kerus atstatančių buteliukų,įvairiausių upgreidų ir visokio kitokio turto be kurio būtų labai sunku.Yra šiame žaidime ir galvosūkių,tiesa dauguma jų tokie standartiniai pvz. durys neatsidaro,reikia rakto ir tu eini jo ieškoti,tiesa yra ir sunkesnių egzempliorių.Kadangi tai buvo 3 kartas kai įveikinėjau šį žaidimą,kruopščiai stengiausi visur viską surasti ir paimti,nes žinojau kokia kančia manęs laukia kol pereisiu visą žaidimą.Kiek kartų norėjau tėkšti pultelį į sieną tai net suskaičiuoti negaliu...
Dar labai nervindavo maždaug toks pranešimas kai numirdavau ir bandydavau kartotį lygį iš naujo:
Do you want to abandom way of ninja?na tipo,gal nori pasilengvinti žaidimo sunkumą...toks klausimas pasistodavo maždaug po 3 continue ir žiauriai erzindavo kiekvieną kartą kai tik jį išvysdavau...
Žaidimo grafika tikrai labai gera,aplinkos ir priešai detalūs (nors tomis aplinkomis nėra kada labai grožėtis),su vaizdo intarpais irgi viskas ok.Pagyrimo vertas žaidimo muzikinis takelis kuris prasideda užburiančiomis rytietiškomis melodijomis ir baigiasi sunkiuoju roku ...Tiesa šio žaidimo grafika vežė,net ir žaidžiant paprastą versiją ant XBOX konsolės ir kineskopinio TV,man tai ko gero pats grąžiausias žaidimas iš šeštosios konsolių kartos ir parodęs tikrąsias XBOX galimybes.Čia jums pavyzdukas kaip patobulėjo tekstūros:
Kovos su bosais taipogi reikalauja nemažai nervų,nešnekant jau apie tai,kad tolimesniuose lygiuose norint daeiti iki to boso reikia nugalabyti dar porą pusbosių.Bosų pasirinkimas ir dydis buvo labai plataus spektro,nuo vikšrų iki drakonų ar normalių kietų dėdžių ninzių. Kartais labai nervindavo netinkamai išdėstyti išsaugojimo taškai (drakono statulos) pvz. išsisaugoji žaidimą ir eini kovoti su lygio bosu,na viskas kaip ir ok,padarai tą bosą,gauni užrašą chapter completed,tave paleidžia naujame lygyje kuriame esi iškart užpuolamas ir užkapojamas net nespėjęs prieiti prie išsaugojimo statulos ir vuolia,tavęs laukia kova su bosu iš naujo...sucks,bet tai spėju buvo ne bugai,o specialūs kūrėjų bajeriai ir taktiniai sumanymai...Esmė ta,kad žaidimas yra velnioniškai sunkus,net ir žaidžiant normal sudėtingumo lygiu.Vienam lygiui pereiti reikia maždaug valandos (jeigu kažko ieškai),taigi 19 lygių yra 19 valandų.Čia teoriškai,kadangi praktiškai aš prie jo praleidau kokias 50h,kadangi noras viską surasti ir pasiimti šiame žaidime,mane ne vieną dešimtį kartų privedė prie "smerties".
Žaidimo vertinimas pagal mane 10balų sistemoje:
Žaidimo trukmė: 10
Muzikinis takelis :10
Grafika:9
Žaidimo peržaidžiamumas:10
Žaidimo valdymas :9
Žaidimo istorija:9
Viso:9,5 SUPER
Šį žaidimą galėčiau rekomenduoti visiems kas turi nemažai atliekamo laiko,nervų,kantrybės,kam patinka puiki istorija,kas mėgsta tikrus iššūkius ir tikrą "oldschoolą"
- 10
5 komentarai
Rekomenduojami komentarai