• įrašai
    9
  • komentarai
    22
  • peržiūros
    14.304

DEAD SPACE 2

laumius

579 peržiūros

hgjgl-1.jpg

DEAD SPACE 2 (toliau DS2) man buvo vienas laukiamiausiu zaidimu. Zinojau 100%, kad jis nepadarys gedos savo pirmtakui ir visa tai kuo megavausi pirmoje dalyje, galesiu dar karta pamatyti, tik jau kitoje aplinkoje. Ar taip ir buvo??? Ar pasiteisino mano lukesciai???...

DS2 yra siaubo-islikimo-trecio asmens saudykle(survival horror third-person shooter). Zaidima kure VISCERALS, na o leidejas EA. Zaidimas kurtas buvo XBOX360, PS3 ir PK. Na ir viena is pagrindiniu naujoviu kuria si dalis skiriasi nuo pirmosios yra multiplayr‘io rezimas. Asmeniskai man jis visiskai neidomus ir labai dziaugiausi, kad nera nei vieno online achievement‘o.

DeadSpace2_14.jpg

Necromorphs spieciai lenda per ivairiausius tarpus sienose, plysius lubose sukeldami agonija ir baime AEGIS VII kosmines stoties gyventojams. Pjaustydami ir draskydami kunus jie didina savo priesiskai nusiteikusiu ateiviu armija. ISAAC CLARKE, inzinierius ir vienas is nedaugelio laiminguju isgyvena sita siaubinga kosmara ir akis pramerkia kosmines stoties psichiatrijos ligonineje. Jis sutrikes, supanciotas tramdomaisiais marskinias ir kamuojasi visiskoje amnezijoje apie pastaruosius trejus metus. Taciau aplink ji vykstantis beribis smurtas yra begalo pazystamas.

Pasikeitimas snenarijuje. Is paprasto erdvelaivio, mus VISCERALS perkelia i viena is Saturno menuliu esancia masiska kosmine stoti (tikslesnis apibudinimas butu – miesta) taip atverdami naujus galimybiu turtus.

Kadangi originalus DS buvo zinomas kaip siaubo ir islikimo zaidimas. Antroji dalis turejo nenusileisti. Meno vadovas Ian Milham ir garso direktorius Andrew Boyd sukure nerimo atmosfera, kad realiai zaidima zaidi kartu su savo emocijomis. Laviruoji plona linija tarp baimes ir saugumo. Nors drasiai DS2 galima zaisti be isankstiniu ziniu apie zaidimo istorija, bet as to nerekomenduociau. Pirma dali privalu isbandyti. Kadangi neturiu WII, as perziurejau youtube visa gameplay apie DS extraction. Nesivadinu serijos fanu, bet man tiesiog buvo smalsu sulipdyti viska i viena visuma.

Nezinau kaip Jums kurie zaidete DS2, bet man buvo vienas malonumas dar karta sugryzti antroje dalyje i AEGIS VII ir prabegti pirmos dalies koridoriais. Prisiminimai nemalonus, bet cia geraja prasme.

DeadSpace2_12.jpg

Nors zaidimas ir gazdina, taciau as pats jauciu, kad dar neijungta auksciausioji pavara. Pirmas kelias zaidimo valandas, lakstai kaip „asilas su nosies priekyje pakabinta morka”. Jokio konkretumo. Laikas nuo laiko su tavimi susisiekia kazkokia keista moteris apie kuria nieko nenutuoki, taciau seki paskui jos nurodymus (todel ir atsiduri asiliuko kailyje). Visa sita keista ir nemotyvuota kelione baigiasi Unitologiskoje Baznycioje. Zodziu nuo viso sito labiausiai kencia charakterio vystymasis. Na, bet yar kaip yra.

Aplamai pati zaidimo esme nepasikeitus. Renki audio log‘us, ju klausaisi ir po truputi susidarai vaizda apie kosminio miesto paprastu gyventoju isgyvenimus, nuotaikas ir pan. Begi nuo vieno jungtuko prie kito, taip aplankydamas ivairiausias vietoves prikimstas Necromorphs‘u. O juk sitiek yra „backstory“ saltiniu is kuriu galima buvo susukti itin gera istorija. Na bet ne apie tai, judam i prieki.

Originalus Dead space buvo gausiai peikiamas, kad jis nebuvo tikrasis siaubo-islikimo zaidimas (man taip nepasirode). Matyt jie nezaide zaidimo Survivalist ar Zealot sunkumo lygiu. Sitos pasirinkimo funkcijos padaro priesus zymiai sunkiau nuzudomais, o ir visokio stuff‘o labai sumazeja. Jauciamas dramatiskas skirtumas. Taip ir antroje dalyje.

Visi ginklai ir amunicija lieka panasi kaip ir originale. Renki viska is eiles, tada parduodi ko nereikia. Taupai pinigus. Naujove butu ta, kad dabar pirkdamas nauja kostiuma (RIG) gauni papildomu bonusu tokiu kaip papildomas saunamosios jegos stiprumas, nuolaidos apsipirkimui ir pan. Taip pat atsirado keletas nauju ginklu, bet esminiu ir paciu geriausiu liko senas geras PLAZMA CUTER‘is. Kaip ir originale mes pletosime savo ginklo bei kostiumo tobulinima ir visus imanomus pinigus leisime ant NOD‘u pirkimo.

DeadSpace2_8.jpg

Necromorphs‘u nuzudymo principas liko toks pats. Salinam galunes ir idomumo deliai pribege dar uzlipame jiems ant galvos. Is naujos kartos priesu vertetu pamineti PACK – grupe pliku ir mazu ateiviu, arba sprogstamaisiais sviediniais besispjaudanciu PUKER. Tai suteikia daugiau strateginiu mavevru, negu tik saudyti i juos kur papuola.

DS2 yra fantastiska patirtis, pripildyta veiksmo ir nuostabiu aplinku. Visa tai ikvepia baimes, bet ne panikos. Truputi nusivyliau istorija, nors ji ir nera gili, bet idomi, nes tai lyg tiltas i treciaja dali. Ir su kekviena is ju mes artejame zemes link. Kaip pirmojo zaidimo tesinys DS2 tikrai yra vertas perzaisti kelis kartus. Pradzioje klausiau pats saves, ar pateisino lukescius? Atsakymas trumpas-TAIP.

Daugiausiai nervu, bei laiko kainavo zaidimas „HARD CORE“ rezimu. Viso labo trys seivai per visa zaidima. Daug alaus isgerta, daug surukyta, bet visdelto pereita. Surinkau visus 1000GS. Nesijauciu dydvyriu, bet tai buvo kazkas WOW.

  • Patinka 2


1 komentaras


Rekomenduojami komentarai

Galiu pagirti, kad parėjai ant HardCore, tikrai žinau ką tai reiškia ir kiek nervų suvalgė šis žaidimas :)

Dalintis šiuo komentaru


Nuoroda į pranešimą
Svečias
Parašykite komentarą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.