Shadow of the Colossus
Pažiūrėkim į PS2 puošmeną, žaidimą - Shadow of the Colossus.
2005 metais, ant PlayStation 2 platformos, "Sony Computer Entertainment America" kompanijos sukurtas žaidimas, kuris iškarto gavo aukščiausius įvertinimo balus. Nors žaidimas turi daug trūkumų, juos visus užgožia vienas stebuklingas dalykas...
Žaidimas atsisakęs daug dalykų ir kaip jau įprasta Japonų kultūros žaidimams, skiriasi nuo kitų Action ir Adventure žaidimų. Čia nėra jokių labirintų, sunkių galvosūkių, įtemptų kovų, o tik 16 didelių monstrų...
Vaikščiosime po didelį plotą, pasikliaudami savo kardu, kuris atsipindi šviešą ten kur mums reikia eiti (that strange). Juk nelakstysi po milžinišką pasaulį vien savo kojomis? Dėl to į pagalbą pasitelktas arklys.
Kardas parodo mums tik kryptį, o kaip ta kryptimi eiti, turi sugalvoti pats, nes visur pilna skardžių per kuriuos galima pereiti tik vienu tilteliu. Todėl labai lengva pasiklysti, didžiuliame pasaulyje. Įsivaizduokite, jojame ta kryptimi kurią parodo kardas, jojame labai ilgai ir galų gale pamatome, jog kelią užkirtęs skardis, ieškome praėimo kuris gali būti kad ir už kilometro....
Žaisdamas žaidimą priėjau prie pirmo Colossus'o, ir žinoma pirmą kartą miriau . Tada jau norėjau išmesti PS2 pro langą , tačiau susidvardžiau ir bandžiau iš naujo... Galvojau jei dabar nepavyks tai jau plyš nervai, bet kaip sakoma - pyst ir nugalėjau tą milžiną. Tada nepatikėjąs ką katik padariau sėdėjau išsižiojęs. Po kelių minučių į galvą atėjo mintis "Let's Rock!". Ir taip užsivedžiau jog dauguma Colossus'ų nugalėjau iš pirmo karto!
Grafika tikrai dieviška, o pamačius Colossus'us norisi PS2 paklausti - "Kaip tu taip padarai?"
Monstrus užmušime įsmeigia kardą į ženklu pažymėtas vietas, tačiau tas ženklas gali būti ne vienas ir bet kur- netgi ant pasturgalio. Colossus'ų mirimo scenos padarytos labai graudžios - liūdna muzika ir užtemdintas ekranas, po jo mirimo galit jausti kaltės jausmą
Žaidime yra vienas stabdis - stamina. Jei kabame ant milžino gaurų, stamina senka ir jei pasibaigus nukrentame, bet ačiū dievui atsistojus ji greitai atsistato (tokių stotelių būna ir ant Colossus'ų)
Sony dar 2009 metais kalbėjo apie šio žaidimo ekranizaciją, tačiau ji tęsiasi iki šių dienų. Kūrėjai nori filme parodyti visus 16 Colossus"ų, tačiau su jais ir pratesta istorija tarp kovų, filmas truks ilgiau nei 2 valandas. Kūėrjai apibrėžė, jog gali būt sunku sukurt tokios trukmės ir neatsibostantį filmą.
- 2
6 komentarai
Rekomenduojami komentarai