Final Fantasy IV [NDS] - Blišku Blišku..
9 nariai prabalsavo
-
1. Ar norėsite pasmaguriauti FFIV?
-
TAIP! mano mėgstamiausias užkandis!3
-
Su kuo tai valgoma?3
-
Nepradėsiu ir TAŠKAS.3
-
Nostalgija..0
-
- Prašome prisijungti arba užsiregistruoti, kad galėtumėte prabalsuoti šioje apklausoje.
Final Fantasy IV
Originali sistema: SNES
Pasirodymo data: 1991
Žanras: JRPG
Kurejas/Leidėjas: Square
Bandytas/Pereitas: NDS
Prieš pradėdamas Final Fantasy IV, sužinojau, kad yra PSP ir NDS versijos, pagalvojęs nusprendžiau žengsiu sunkesniu, mažiau spalvotu keliu ir pereisiu žaidimą ant Nintendo konsolės..
Tas pats?
Žinau, kad seniems JRPG vilkams, ši dalis yra viena nostalgiškiausių ir daugelis ją vadina skaniausiu serijos žaidimu, bet tikiuosi brangieji jūs kalbate apie SNES versiją? Nes jei apie NDS...tai persiprašau iš anksto, nes jums praeitis apsuko smegenėles
Ir ko aš taip piktai paklausite? Tuoj tuoj viską paaiškinsiu ^^
Istorija mus įsuka į Juodojo Riterio Cecylo rolę, vykdydamas karaliaus nurodymus, jis su savo šutvę griauna miestus ir renka jam kristalus, kol galiausiai nusprendžia, jog kažkas čia ne taip ir bando karalių išklausinėti, tačiau šis pasipiktinęs jį išsiunčia dar vieno kristalo, įteikdamas siuntinį, atvykus į vietą iš 'dovanėlės' kaip iš gausybės rago pasipila monstrai ir staiga BOOOOOM žemės drebėjimas, atsibundame šalia žavios mergaitės, kurią karaliaus pakalikai nori pagrobti, tačiau mes didvyriškai apginame žaliąspalvę mergaitę ir nuo čia prasideda mūsų nuotykis.
Pradėjus maigyti, supranti, kad tai visiškai tas pats žaidimas, kaip ir FFIII (NDS), tik su kitu makiažu. Grafiškai žaidimas nepajudėjo iš vietos, o tai blanku blanku ir labai negražu, gal Square nemokėjo išspausti daugiau sulčių iš šios konsolės? Kiek žinau originali SNES versija nepasižymėjo pilku atspalviu, niūriomis spalvomis, ten viskas ryšku, gražu ir spalvota, tai kokio velnio čia pamiršo ryškias spalvas, tikriausiai kūrėjai ne tą spalvų paletę po ranka turėjo, o gal buvo niūrios nuotaikos ir pamiršo, kad pasaulis yra spalvotas..
Naujadarai
Kūrėjai, nors ir žengė senuoju keliu, bet naujų tapetų nepamiršo. Dabar, kai jus tyrinėsite pasaulį, dažnai atsidursite, taip visų +/- požemiuose/olose, jei atidengsite pilną žemėlapį gausite įvairių daiktų, šiuo žingsniu kūrėjai atsidėkoja, tiems kas nori išuostyti kiekvieną kampelį, tikrai sveikintina.
Šioje dalyje kiekvienas personažas jau turės savo klasę, jos keisti nebegalėsite, man tai pliusas, nes nereikia sukti galvos, kokią klasę pasirinkti savo veikėjams. Istorijai vystantis, mūsų komanda keisis ir keisis, tik įdomu, kas sugalvojo tokius unikalius herojus: peštukas Kinas, Arabė mergina, Prancūzas Bardas ir t.t. Dabar mūsų komanda sudarys 5 veikėjai, juos galėsime surikiuoti kaip patys norėsime, silpniausi į galą, stipriausi į priekį.
Nuo šiol gausime galimybę išbandyti daug mini žaidimų, kuriuos laimėdami, mes galėsime kelti savo eidolono (tai pasakiška būtybę, kurią galės iškviesti į pagalbą vienas iš mūsų narsuolių) sugebėjimo taškus, tačiau ar bus norinčių tuos pačius žaidimus maigyti po n kartų, pradžioje buvau užsivedęs, bet greitai ūpas dingo, o ir šio eidolono paslaugomis niekada ir nepasinaudojau. Kalbant apie mūšių sistema, ji išliko nepakitusi, iš kairės tu man, iš dešinės aš tau. Kiekviena FF dalis siūlo transporto priemones, čia taipogi neatsiliekama, bus pasiūlyta daugybę skirtingų modifikacijų lėktuvų, tik šį kartą po vandeniu niekas neleis plaukioti, užtat turėsime galimybę aplankyti požeminį pasaulį ir net nuskristi į mėnulį! (Tik tas skrydis jau labai juokingai atrodė, vis artėjantis pikseliuojantis mėnulis).
Oktoberfest dalyvis Cidas
Sukis, sukis....STOP
Garso takelis mano nuomonę yra daug prastesnis, nei FFIII dalies, apsiribojama jau gerai žinomomis FF visatos melodijomis, kurios ilgalaikiui pradeda įgristi. Šioje dalyje gausime įgarsintus veikėjus, tačiau įgarsinimo komanda, buvo tikriausiai tokia prasta, kad nemokėjo nei normaliai išreikšti emocijų, nei įgarsinti pačių veikėjų, nes balsai tragiški, jei būtų mute funkcija su mielu noru ją pasinaudočiau.
Pagaliau gausime galimybę paminkyti ir liečiamą ekraną, nes būtent to reikalaus mini žaidimukai. Ši dalis siūlo nemažai papildomų nuotykių, tačiau žaidimas išsiurbia norą tyrinėti buvusias vietoves, todėl dingus norui tyrinėti aš praleidau šiuos nuotykius. Būtent, kas nuspręs visą pasaulį daug kartų naršyti pirmyn ir atgal, ras daug skirtingų Augment atributų, pvz. Cecyl turi atributą apginti kitą komandos narį, kai į jį priešas nori suleisti savo nasrus, užsidėjus kitą Augment atributą, priešai pirmiausiai jį norės išversti iš batų, o kol Cecyl gyvas, kitų narių niekas neatakuos.
Kas LABAI nepatiko, tai random išmestos kovos...einu sau ir žiūriu, o dėžutę, reikia patikrinti kas joje, atidarai ir opa priešas, prasideda kova - porą smūgių mano komandai ir baba, o pabėgti neleidžia ir turi vėl bėgti iš pradžių. Tai nervina, nes po 3-5 nokauto, norisi NDS mesti į pakampį ir bent jau savaitei pamiršti.
Išvados
Po Credits kaip visada gauname galimybę tęsti nuotykį, pradedami New Game+, iš to ką spėjau pamatyti, tai pasilieka, tik jūsų surinkti Augment atributai ir...VISKAS (jei klystu pataisykite). Bijočiau siūlyti šį žaidimą žmogui, kurio rankos nespaudė tamsių/nykių JRPG žanro žaidimų, o jei jau pasiryšite pasidalinkite savo įspūdžiais "Komentarų lentynoje".
FFIV turi dvi medalio puses, tiksliau visas tris: SNES, NDS ir PSP. Tamsiausia pusę, spėju jau išbandžiau ir pasistengsiu kuo greičiau pamiršti ir nuvyti blogas mintis. Sekantis žingsnis FFIV PSP versija, kuri man pasistengs įrodyti, dėl ko visi taip myli šią dalį
Palyginimui SNES versus NDS
Statistika
Laikas: 33val. 45 min.
Veikėjų Lygis: 72
Pinigai: 192566
Galingiausias ginklas: Defender
Šarvai: Crystal Mail
Šalmas: Ribbon
Skydas: Dragon Shield
Pirštinės: Protect Ring
- 6
2 komentarai
Rekomenduojami komentarai