• įrašų
    12
  • komentarai
    109
  • peržiūros
    16.419

Gravity Rush apžvalga

GYNGA

642 peržiūros

images.jpeg

 

Platforma: PS Vita

Žanras: Veiksmo / Nuotykių / RPG

Kūrėjas: Japan Studios

Leidėjas: Sony Computer Entertainment

Išleidimo data: 2012 Birželio 15 (EU)

 

Kažkas stukteli man į galvą. Lėtai pramerkiu akis - tai tik obuolys. Nepamenu nei kur esu, nei kas aš esu. Prisimenu tik, kad buvo kitas kelias... Ir galvą skauda, bet Saridonas tikriausiai man nepadės. O, iš kur čia tas blizgantis katinas, kac kac kac. Koks mielas! "Bet nėra kada su tuo katinu niurkytis, turiu sužinoti kas man atsitiko ir kas aš esu" - pamaniau ir pradedu ieškoti išėjimo iš kažkokio tamsaus kiemo. Štai ir varteliai, bet staiga sugriebia mane už rankos kažkos senis. Bloškiu jį ant žemės ir nužvelgiu piktu žvilgsniu "Padėk... Prašau padėk surasti mano berniuką..." - išgirstu tylų vyriškio balsą ir štai taip prasideda mano kelias tampant didvyriu... Oi, atsiprašau, didmotere.

 

19159gravity-rush-screenshot5.jpg

Netrukus po to mūsų pagrindinė herojė įgauna kelis naudingus dalykus - galią valdyti gravitaciją, draugelį policininką ir vardą. Na gerai, žaidime galbūt tikrai naudingas dalykas yra tik pirmasis, tačiau ir vardas nėra blogas daiktas turėti, o ir viena kita nauja pažintis nepamaišo, ypač kai vienintelis draugas kurį prisimeni yra kažkokia blizganti katė. Beje, Dusty galbūt nereikėtų vadinti kažkokia bligančia kate, nes būtent ji ir suteikia Kat'ei supergalią gravitacijos dėsniams paneigti. Nespoilinsiu kas vyksta toliau, tiesiog Kat kanalizacijos vamzdy įsirengia būstą ir toliau ieškosi sau įvairių, daugiau-mažiau didvyriškų, darbelių ir taip keliasi sau reputaciją. Baigiant pasakoti apie istorijos vingrybes, norėčiau išreikšti savo nuostabą apie istorijos pabaigą. Progresuojant per žaidimo istoriją porą kartų susimąsčiau kokia galėtų būti atomazga. Tikėjausi, jog dėmesys bus sutelktas į Kat'ės prarastą atmintį ir pabaiga atskleis kažkokią mind-blowing misteriją apie jos praeitį arba visą pasaulį, na kasnors Matricos stiliuje. Tokį įspūdį sustiprino ir keletas misijų, kuriose persikėli į neaiškias dimensijas su užuominomis apie pasaulio žūtį, mirtį ir ir panašius intriguojančius dalykus. Tuo tarpu kulminacija šiek tiek nuvylė savo holivudiškai gera pabaiga.

 

260312_GravityRush_003.jpg

Nepaminėjau labai svarbaus dalyko - priešų. Jums tenka kovoti prieš Nevi - piktus padarus, gravitacijos audrų dėka atkeliaujančius į žmonių pasaulį. Jų būna įvairių formų ir dydžių, jie skirtingai puola. Tačiau visi turi silpnąją vietą - švytintį branduolį, kurio sunaikinimas yra vienintelis būdas nužudyti Nevi. Ta proga papasakosiu šiek tiek apie kovos sistemą. Kat turi tris paprastas atakas - spyris (Kick), spyris pasinaudojant Gravity Slide slydimu (Sliding Kick) bei spyris skriejant ore (Gravity Kick). Vėliau klaidžiojant po svetimus pasaulius Kat išmoksta dar tris specialias atakas, kurios užsikrauna per tam tikrą laiką ir, žinoma, yra žymiai galingesnės už paprastas. Turiu sutikti su daugumos apžvalgininkų nuomone, kad kovos sistema yra vidutiniška. Pradžioje ji atrodo pakankamai gera, tačiau priešams stiprėjant tenka apsiriboti Gravity Kick, kuris yra gana lėtas kovos būdas, todėl vėliau prasideda monotonija ir kovos būna nuobodžios. Pernelyg nepadeda ir specialių atakų atsiradimas, kadangi su dar stipresniais priešais (ypač bosais) geriausia tiesiog sklandyt ore kol užsikrauna specialios atakos ir pulti vien jų pagalba.

 

psv-gravity-ss11.jpg

Metas pereiti prie linksmesnių dalykų. Gravity Rush - vienas išskirtiniausių žaidimų pastaruoju metu. Nors iš pradžių į Borderlands panaši anime/komiksų stiliaus grafika atrodo pernelyg keista ir niūri, tačiau laikui bėgant vis labiau ir labiau prie jos pripranti. Tokia neįprasta žaidimo išvaizda puikiai prisideda prie svetimo ir visai kitokio pasaulio atmosferos sukūrimo. Žalsvas dangus, rausvos bedugnės, ore kabantys miestai - fantazijos čia tikrai nepagailėtia. Netgi veikėjai įgarsinti nepažįstama, specialiai šiam žaidimui sukurta kalba. Tiesa, įgarsinimų yra labai nedaug, beveik visa istorija pasakojama teksto/komiksų forma. Tačiau Japan Studios nepatingėjo ir su komiksais padirbėti, giroskopo pagalba sukiojant PS VITA sukuriamas 3D efektas. Toks iš pažiūros paprastas dalykas, o atrodo išties gana įspūdingai. Puikiai šiame žaidime veikia ir atviras pasaulis. Labai smagu yra tiesiog sklandyti virš miesto, renkant Brangakmenius (Precious Gems, valiuta už kurią perkami Kat galių patobulinimai arba atrakinami challenge'ai) arba ieškant aukštų pastatų pasigrožėti miestu. Patys miestai nėra labai dideli, tačiau nusileidus ant žemės nesunku pasiklysti tarp nematytų vietų, mat dažniausiai keliaujama skraidant. Be viso to šį žaidimą pagyvina nuoširdi, miela ir šiek tiek vaikiška pagrindinė veikėja, kurios neįsimylėti yra labai sunku.

 

gfs_218080_2_22.jpg

Išvada

Gravity Rush - geras žaidimas, galintis suteikti kažko šiek tiek dar nepatirto, užburiantis savo stiliumi ir laisve. Dabar iš šio žaidimo tenoriu vieno - tęsinio, su patobulinta kovos sistema ir labiau nušlifuota istorija.

 

Įvertinimas

Istorija - 8

Geimplėjus - 7

Grafika - 10

Garsas - 8

Valdymas - 8

 

8.2

  • Patinka 5


3 komentarai


Rekomenduojami komentarai

Gera apzvalga. Pats perejau ji, tikrai geras, platina svarbiausia gavau. Ant pabaigos kovos tai tikrai pasidare monotoniskos, kai priesu atsirasdavo pilna ir dar pastebejau, kad stats negalima istobulint iki galo be DLC :/

Dalintis šiuo komentaru


Nuoroda į pranešimą
Svečias
Parašykite komentarą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.