Darksiders. Mano mintys.
Darksiders
Pirmą kartą apie „Darksiders“ išgirdau tiktai naujųjų metų išvakarėse, ir pamaniau, kad tai eilinis šlamštelis. Pažiūrėjus į treilerius labai užnešė i „Too Human“, kuris nepaliko didelio įspūdžio, tad jau buvau apsisprendęs tikrai jo nebandyti, bet tada kaip iš niekur išdyko ign.com apžvalga, kurioje jie žaidimą įvertino dideliu devynetu, tad nutariau ir aš pats pasižiūrėti, ką jie jame mato tokio gero...
Po išties gero intro filmuko, žaidimas mane pasitiko su iš pirmo žvilgsnio tikrai nekokia grafika, tačiau jau po pirmųjų 15 minučių, aš užsikabliavęs kapojau visus iš eilės. Grafika pačiame žaidime, kaip po to supratau, tikrai nėra tokia prasta ir visai gerai tinka pačiam žaidimo braižui.
Pagrindinis herojus pavadintas „Horseman“ tikrai panašūs į pagrindinį „Too Human“ herojų, vien dėl savo slepiamos galvos po kapišonu, iš po kurio šviečia mėlynos akys. Pusė žaidimo galvojau, kodėl jis būtent yra „arkliažmogys“, bet, kai žaidimo metu jis gavo arklį su kuriuo toliau tęsė visą žaidimą, viskas tapo labiau nei logiška .
„Darksiders“ man buvo visai sunkus žaidimas, gal dėl to, kad lošiau ant sunkiausio lygio. Ne kiek monstrai, kurių žaidime yra bent 10 rūšių, nors iš pat pradžių ir juos vos vos įveikdavau, bet pasitobulinus ginklus ir visą kitą, tapo žymiai lengviau, o galvosūkiai, kurių žaidime tikrai nestinga, galima sakyti, tik įėjus į kiekvieną naują teritoriją tave pasitiks keli monstrai ir pora sunkokų mįslių. Pačiam teko tikrai ilgai pasukti galvą kaip kai kurias išspręsti, o poroje vietų, net pasinaudoti youtube pagalba, kurios šeip nepripažįstu kaip geimerio padėjėja.
Žaidimo siužetas yra išties gan primityvus, yra pora vietų per kurias tikrai galima užgniaužti kvapą, t.y video intarpai, kurie padaryti itin gražiai . Horsemanas atsiųstas į žemę, kurioje vyksta apokalipsė, siaučia demonai ir kitos nelaimės. Arkliažmogiui reikia nugalabyti Destroyerį, kad pagaliau viskas baigtus, bet prieš tai jam tenka keliauti po skirtingas teritorijas, kurias valdo skirtingi bosai, juos nužudyti, išplėšti jų širdis ir po to jas atiduoti Samaeliui, kuris už jas galės atverti vartus į juodąjį bokštą, kuriame ir slepiasi Jūsų didysis priešas...
„Darksiders“ prisiverčiau pereiti, tik dėl to, kad stengiuosi kiekvieną žaidimą išlošti iki galo. Jau gal viduryje apokalipsės man pasidarė baisiai nuobodu. Monotonija pasiglemžė mane iki pat pabaigos, kurią lošiau jau energingai „atsibudęs“ iš ~ 6 valandas trūkusio eilinio pilko sapno ;D
Mano manymu, žaidimo didžiausios problemos yra jo vienodume, nes visą laiką darai tą patį per ta patį, tik galvosūkiai priverčia pasukti galvelę, kad visiškai nenulužtum nuo nuobodumo. Dar vieną bėdelė, tai personažų įgarsinimas, atrodo jie burba kiekvienas sau panosėje, net pagrindinio veikėjo kalba nėra labai rišli, nors gal taip specialiai padaryta.
Horseman’as iš pat pradžių turi nusususį veiksmų arsenalą, bet pamažu įgauna vis daugiau galių, kaip suskaldyti ledą, pavirsti į didelį mutantą ir t.t. Čia tikrai “Vigil” padirbėjo iš peties, na ir kas, kad tai matyta daug kur kitur, bet pradžioje, bent kokias 5-6 valandas bus tikrai smagu viską išbandinėti, o gal kam ir visą žaidimo laiką
Tad galų gale priėjome ir prie įvertinimo. Iš pat pradžių žasdamas galvojau, kad tai tikrai šių metų atradimas, apie kurį daug kas tikrai nežinojo, viduryje žaidimo jau pradėjau abejoti jo sėkme , bet jau jį pabaigus ir praėjus tikrai nemažai laiko, nuo tada, kai jį žaidžiau galiu pasakyti, kad tai tikrai yra šių metų vienas iš geresnių hack&slash žaidimų, kurių ir taip nebuvo daug. Vertėtų išbandyti šio žanro fanui, bet šeip nuotykių ieškotojui geriau palaukti rudens/žiemos sezono, kai bus galima investuoti į kokį žymiai solidesnį žaidimą ir geriau dabar nusipirkti ledų ar šeip ko skanaus )
7,5/10
P.S Šitą apžvalgą rašiau tik perėjęs žaidimą, o tai buvo prieš gerus metus, bet niekur nepublikavau, tad nenustebkit, kad tekste kažkas nesutampa ;D
- 2
1 komentaras
Rekomenduojami komentarai