Final Fantasy III [NDS] - kaip chameleonas..
12 narių prabalsavo
-
1. Ar pajėgus išbandyti FFIII [NDS]?
-
Mano mėgstamiausias užkandis2
-
Sukąsiu dantis ir išbandysiu2
-
Kur Mc'Donalds?8
-
- Prašome prisijungti arba užsiregistruoti, kad galėtumėte prabalsuoti šioje apklausoje.
Final Fantasy III
Originali sistema: NES
Pasirodymo data: 1990
Žanras: JRPG
Kūrėjas/Leidėjas: Square
Bandytas/Pereitas: NDS
Galvodamas, kodėl Nintendo šią dalį išleido NDS, priėjau prie vienintelės išvados, bandė pramušti tikriausiai daugiau $$$, ar jiems pavyko pastatyti Skrudžo pinigų dėžę? Bandysiu rašliavodamas atsakyti
Kontrastai
Buvau bandęs šią dalį seniai, tada pavyko nusigauti netoli, nes užkirto kelią mano smegenėlės, nenorėdamos tęsti žaidimo, o man beliko joms paklusti. Šį kartą jau manęs klausė smegenėlės, todėl viskas vyko daug sklandžiau, amm..sakykim sklandžiau, nes pabaigiau žaidimą. Manau žaidžiant FFIII galima išsiugdyti savikontrolę ir užsispyrimą, o tai jau didelis pliusas pačiam žaidėjui t.y. man
Pradėsiu nuo istorijos, kuri kaip ir pirmoje dalyje yra tragiškai ir paprastai pateikiama. Jūs esate jaunas vaikaitis, kuris kaip ir kiekvienas jaunas žmogus, mėgsta bėgioti, išdykauti ir .t.t. įvykus žemės drebėjimui, jūs patenkate į olą, kurioje be abejo randate kristalą, kuris nerenka žodžių, o iš karto eina prie esmės. Kristalas mus įtikina, kad mes esame šviesos karys, kuris turi išgelbėti planeta nuo tamsos piktadarių, tą mes ir bandysim padaryti su visą šviesuolių šutve. I ir III dalies siužetas smerktinai panašus, tad NDS versija šiek tiek buvo perkurta nuo NES versijos, bet daugmaž gauname tą patį tortą, tik su daugiau žvakučių, kremo ir blizgučių.
Kas krenta į akis, tik pradėjus maigyti žaidimą, tai 3D grafiką!!! Taip Taip 3D, bet akinių jums nereikės, tad būkite ramūs, čia ne 3D vaizdas. Žinant NDS galimybės, iš karto pasimato ir skirtumai, lyginant su PSP. Spalvų paletė blanki, labai blanki, žinot palyginimui paimkite ryškų naują megztinį ir paimkite prieš metus pirktą, kontrastas akivaizdus? jei ne, reiškia senojo, net nebuvo palietę. Priartinus vaizdą matomi visi "nešvarumai": iškraipyti personažai, priešai ir lygių dizainas. Kyla klausimas kokio velnio šią dalį įmetė į NDS, o ne į PSP ir kodėl padarė 3D, nors originalus NES variantas 2D...Užuodžiat? šlama, pilnėja piniginė. Jei esate maigę Dragon Quest IX žinote, kokio gėrio ten žaidimas ir kaip gerai išnaudotas NDS grafinis varikliukas, manau tą patį galėjo padaryti ir FFIII, jei būtų panašiu laiku išleidę, tačiau...
Pagaliau!
Tik iškeliavus iš miestelio, pamatome PAGALIAU ŽEMĖLAPĮ! Taip, jis atsiranda jau šioje dalyje, taip supaprastindamas mūsų navigacijos sunkumus, kurie buvo iškilę ankstesnėse dalyse. Kaip visada keliauja keturi jaunuoliai, tačiau dabar prisijungs dažnai ir penktas NPC, kurio dirbtinis intelektas atsiprašant ....... Įsivaizduokite kovojate su bjaurybėm, jums taip reikėtų gyvybės taškų ir netrūkus jūs pamatot užrašą "I will help you" turururu..paleidžia magija "Protect" gilus atodūsis..arba dar geriau pradedate kova su pilnais gyvybės taškais ir vėl tas nelemtas "i will help you" ir pasipila gyvybės taškai, kurių jums nereikia..Dar viena naujovę, kurią bandė įkišti, tai blink blink šviesa, kurią galėsite pamatyti, tik priartinę vaizdą. Kai keliausite po požemius ar kitas vietoves, dažnai priėjus liepto galą, teks jos ieškoti, bet tolimesnėje žaidimo kūrimo stadijoje, tikriausiai buvo greitai pamiršta ir antroje žaidimo pusėje jos nebeliks. Magija galėsite naudoti, ne tik kovodami, bet ir keliaudami (nekalbu apie "Teleport") pvz. matome kanalizacija, kaip mums į ją patekti, šiukšt ir mes jau varlės, dainuoti niekas nepakvies, bet į kanalizaciją pateksim.
Oij tie darbai..
Didžiausia naujadarą pasilikau antrai pusei, dabar žaidime galėsite pasirinkti "darbų klasę", FFI dalis siūlė minimalų kiekį darbų, o čia bus visa krūva nuo kurios priklausys ar greitai pereisite žaidimą ar ne. Dabar jūsų šviesuoliai ne tik savo patirtį kels, bet ir darbų patirtį. Sakykim kuo didesnės "Balto Mago" patirtis tuo daugiau manos taškų turėsit, o pvz. "Lankininkas" gaus daugiau vikrumo taškų ir pan. Palaipsniui augant keliautojų lygiams atsiras ir vis daugiau įvairesnių darbų, kuriuos turėsite, norite ar nenorite keisti, nes kitaip gali tekti tam pačiam kvadrate mušti n kiekį monstrų. Iš tikro nėra taip baisu kaip parašiau, jūs bet kada galėsite keisti "darbų klasę" neprarasdami jau anksčiau įgyto lygio, tai žaidimui suteikia daug galybių derinant kovos mechanika, tačiau ir čia yra kabliukas. Jei jums taip patiko pirmosios "darbų klasės", tai apie geresnius ginklus, šarvus teks pamiršti, nes jūs jų negausite, viskas bus tolimesnėms klasėms. Man nukeliavus iki paskutinio "maištininko" aš jo negalėjau nugalėti, vien todėl..kad neteisingai buvo pasirinktos veikėjų darbų klasės...arba manęs laukė ilgas "gindinimo" procesas, prieš ką aš esu DIDELIS prieš. Eilinis klausimas "Square" WTF???? Ir pats didžiausias ko gero MINUSAS FFIII išsisaugojimo sistema, kurią galime atlikti tik keliaujant iš vienos vietovės į kitą..tai yra didžiausia NETEISYBĖ, kurią sugalvojo kūrėjai, suprasčiau, kad tai būtų namų konsolei, bet dabar ir nešiojamai konsolei??? .........
Įdomus dalykas yra transporto priemonės, kurios beveik visos yra lėktuvai, tik skirtingų kombinacijų. Pradžioje turėsite kanoją, kurią jei neklystu, tik kartą pasinaudojau. Po to seks "kukuruznikas", lėktuvas/povandeninis laivas ir galiausiai balionas, kuris sugeba pakilti per kalnus (su šiuo, kūrėjų fantazija man rodos tuo metu buvo išgaravus). Šį kartą galėsite plaukioti po vandeniu, nors tai mažoji žaidimo dalis, bet vis gardesnis kąsnis. "Muštynių" mechanika išliko ta pati "Tu Man - Aš Tau". Sutiksime neatpažįstamai pasikeitusi Cid, kuris dabar panašus į "Oktoberfest" festivalio dalyvį. Neliko pamiršti ir Chocobo, kuriais galėsime pagreitinti savo žygius, o suradę didelį chocobo galėsime jame laikyti daiktus (dar vienas nesuprastas kūrėjų sprendimas, veikėjai gali inventoriuje laikyti n kiekį daiktų). Vienintelis labai gerai atliktas darbas , tai garso takelis. Kas jau kas, bet muzika šiame žaidime švyti, ausis, tik ryja garsus: švelnius, tylius, gargaruojančius ir visus kitus.
Į galą
Šioje dalyje atsiranda Moogle, kuris bus naudingas jei jūsų draugai ir žaidžia FFIII per NDS sistema. Per juos galėsite siųsti žinutes draugams, mainytis daiktais (Praktiškai nėra sunkiai gaunamų daiktų, tad nelabai išmanau ką ten mainytis + kaip visada pinigų kalnai). Pabaigus žaidimą gavau 3 auksines žvaigždes, kodėl trys, taip ir nesupratau, gal todėl, kad III dalis? Ir ką mes gauname New Game+ ogi eilinį kartą grįžtą "Square" prie ištakų, pasakydama: "grindinkit" toliau...Gauname jau pereitą žaidimą, daiktus ir veikėjų lygius, kuriuos turėjome pereidami žaidimą ir VISKAS???? Jokių naujų užduočių, misijų, daiktų...p.s. teko nugirsti, kad susikontaktavus su NPC per Moogle, atsiveria vienintelis slaptas požemis, dėkui, tačiau teko mušti žaidimo pabaigą kokius dešimt kartų, kol perėjau pasirinkdamas teisingas darbų klases...
Patarimas esi užkietėjęs JRPG žanro miklūnas, tada siūlau išbandyti, bet jei meilės nematai šiam žanrui, geriau praleisk ir kibk prie to kas tau patinka.
p.s. Pasidarysiu FF mini pertraukėlę, nes laukia keli labai įdomūs žaidimai, bet nebijokit aš grįšiu
Palyginimui NES versus NDS
Statistika
Laikas: 27val. 04 min.
Veikėjų Lygis: 62
Aukščiausias Darbų Lygis: 99 (White Mage, Ranger)
Pinigai: 1856189
Galingiausias ginklas: Ragnarok
Šarvai: Crystal Armor
Šalmas: Crystal Helm
Skydas: Crystal Shield
Pirštinės: Crystal Gloves
- 5
9 komentarai
Rekomenduojami komentarai