• įrašai
    2
  • komentarų
    14
  • peržiūra
    5.501

XBOX360/PS3 Silent Hill: Downpour apžvalga

chem232

685 peržiūros

Kaip Silent Hill serijos fanas, noriu pasidžiaugti, kad įveikiau naujausią šio žaidimo dalį Silent Hill: Downpour. Nors žaidimas pereitas, bet galvoje paliko daug minčių, kurias ir norėčiau papasakoti šioje apžvalgoje.

 

_-Silent-Hill-Downpour-Xbox-360-_.jpg

 

Kūrėjas: Vatra Games

Leidėjas: Konami Digital Entertainment

Platformos: XBOX 360, Playstation 3

Žanras: Siaubo-išgyvenimo

Išleidimo data: 2012 03 13 (Šiaurės Amerikoje), 2012 03 30 (Europoje), 2012 04 05 (Australijoje)

Grafinis variklis: Unreal Engine 3

XBOX 360 informacija
DVD tipas: XGD2

 

Žemiausia reikalinga Dashboard'o versija: 2.0.13599.0

 

Prologas

 

192354-headarz.jpg

 

Pagrindinis šio žaidimo veikėjas yra Murphy Pendleton - kalinys, artimiausiu metu turintis būti perkeltas į kitą kalėjimą. Visai nebetoli savo kelionės tikslo į avariją papuola Murphy ir kitus kalinius pervežantis autobusas. Kaip ir galima numanyti, pagrindinis veikėjas šią avariją išgyvena ir bando kuo greičiau sprukti iš avarijos vietos. Bėgdamas Murphy ieško artimiausios gyvenvietės, nors vėliau labiau už viską norės iš jos pasprukti... Koks tai miestelis? Be abejo, kad Silent Hill!

Silent Hill - tai tartum muziejus, kurio pagrindinis eksponatas esate Jūs pats. Būdami čia privalėsite pažiūrėti realybei į akis ir priimti ryžtingus sprendimus, antraip liksite čia įkalinti amžiams. Kadangi pagrindinis veikėjas - kalinys, galima numanyti, kad siužetas žada būti įdomus.

 

silent-hill-downpour-cunningham-gun.jpg

 

Esminiai aspektai, pagal kuriuos vertinau žaidimą yra techniniai aspektai, siužetas, garso efektai ir grafinė pusė. Nuoseklaus teksto šį sykį nebus, bus tiesiog pateikti atskiri faktai, sugrupuoti į teigiamus (+), neutralius (+-) ir neigiamus (-). Po to pateikiamas trumpas skilties vertinimas-apibendrinimas. Blogo pabaigoje pateikti kiekvieno aspekto vertinimai, tada išdėstytas bendras žaidimo įspūdis bei duotas mano asmeninis žaidimo galutinis įvertinimas.

 

Techniniai aspektai

sh-d-beautiful.jpg

 

+ Su pagrindine žaidimo siužeto linija susijusios vietos užima nedidelę dalį visos žaidėjui prieinamos miestelio teritorijos. Taip yra dėl šalutinių užduočių gausos, kurioms su pagrindiniu siužetu nesusijusios teritorijos ir yra panaudotos.

+ Žaidimo pradžioje leidžiama atskirai pasirinkti žaidimo veiksmo ir galvosūkių lygius.

+ Žaidime mūsų laukia ankstesnėse dalyse dar nematyta Silent Hill teritorija, esanti į rytus nuo Silent Hill 2 veiksmo vietos, pietrytiniame Toluca ežero krante.

+ Žaidime yra nemažai vietų, kur pateikiama klasikinė, iš ankstesniųjų SH žinoma kamera.

+ Žaidime yra nuorodų į Silent Hill 1, Silent Hill 4: The Room bei Silent Hill: Homecoming.

+- Žaidėjas, eidamas pro duris, jas atidaro. Man asmeniškai priimtinesnis iš senesnių SH dalių likęs variantas, kai prieini prie durų ir darydamas išgirsti tik atidarymo garsą, o po kelių akimirkų žaidimas tave įkelia kitapus durų. Tiesa, SH: Downpour kūrėjai pasistengė, kad praėjus pro duris ir paėjus kelis žingsnius į priekį pasigirsta nemalonus durų užsitrenkimo garsas.

- Iš ankstesniųjų Silent Hill žaidimų esame įpratę, kad kontaktuodamas su įvairiais aplinkos komponentais pagrindinis veikėjas nuolat juos komentuoja, net jei tie daiktai visiškai siužeto prasme beverčiai. Silent Hill: Downpour žaidime to nėra. Tiesa, šis kūrėjų sprendimas dalinai pateisinamas, kadangi žaidime yra didžiulė teritorija, tad ir daiktų yra daug.

- Nesunkūs galvosūkiai.

- Einant į tam tikras vietas, iš kurių nebebus galima grįžti atgal, pavyzdžiui, lipant kopėčiomis, nušokant žemyn ar pasukant vožtuvą, žaidimas mūsų neklausia ar tikrai norime taip elgtis (YES<->NO).

- Vietomis labai nepastovus kadrų per sekundę (FPS) skaičius.

- Nors žaidimas labai dažnai išsisaugo automatiškai, vėliau įkeliant išsaugotą save'ą gali būti pasigesta kai kurių daiktų žaidėjo inventoriuje, kurie buvo paimti prieš išsaugojimą (asmeninė patirtis). Savepad'ai, kurių žaidime nėra, galbūt būtų išsprendę šią problemą.

----------

Žaidime yra gerų techninių sprendimų, kurie atgaivino patį žaidimą, tačiau žaidžiant žaidimą susidaro įspūdis, kad nepaisant to, jog žaidimo išleidimas buvo atidėtas, kūrėjams vis tiek pritrūko laiko. Savo nuomonę grindžiu savepad'ų nebuvimu ir nepastoviu FPS, net ir įsirašius žaidimą į HDD (XBOX 360).

 

Siužetas

 

03.jpg

 

+ Doras žmogus ar paskutinis niekšas? - Viskas priklauso nuo Jūsų veiksmų žaidime. Gauta žaidimo pabaiga iš 6-ių skirtingų galimų atskleis ne tik Murphy likimą, bet ir parodys jo praeitį iki žaidimo veiksmo, kuri, priklausomai nuo pabaigos, irgi gali keistis.

+ Didelis šalutinių, su pagrindiniu siužetu nesusijusių užduočių kiekis. Tik gaila, kad jos su pagrindiniu siužetu neturi jokio tiesioginio ryšio.

+ Murphy Pendleton - mano manymu ryškiausia asmenybė iš visų SH žaidimų pagrindinių veikėjų.

+ Trumpa, bet labai informatyvi ir įdomi žaidimo pagrindinė istorija.

----------

Nors minusų ir nėra, bet vis tik yra šioks toks nusivylimas, nes tikėjausi siužeto prasme masiškesnio žaidimo.

Garso efektai

 

sh_dp_01.jpg

 

+ Muzika ir fone skambantys garsai primena mums, kad žaidžiame tikrai Silent Hill serijos žaidimą. Žaidime tylos beveik nebūna, o vaikščiodami po tam tikras vietas išgirsime joms būdingų garsų, pvz. užeidami į vaikų kambarį girdėsime vaikų juoką, o būdami banke girdėsime žmonių šurmulį. Tartum būtume visai šalia realaus, pilno žmonių pasaulio..

+- Ilgesnį laiką tyrinėjant tą pačią teritoriją, tie patys foniniai garsai pradeda erzinti.

----------

Nepaisant kompozitoriaus pasikeitimo, su garso paruošimu žaidimui susidorota labai gerai.

 

Grafinė pusė

 

silent-hill-downpour-3.jpg

 

+ Autentiška, savotiškai gyva aplinka miestelio, kurį visai neseniai apleido gyventojai. Visur vyrauja netvarka, formuojanti nejaukumo įspūdį.

- Nelabai detalūs veikėjų veidai. Dėl to juose beveik nesimato emocijų kaitos. Kad veikėjas yra išsigandęs, suprasti galima tik iš jo laikysenos - truputį pasilenkia į priekį ir nerimastingai žvalgosi į šonus.

- Labai atmestinai sukurti medžiai ir jų tekstūros.

----------

Grafika nėra bloga, bet ne iki galo išnaudota (c'mon, juk Unreal 3 variklis!).

 

Valdymas/monstrai

 

DOWNPOURSH2.jpg

 

+ Galimybė kautis plikomis rankomis.

+ Ribotas inventorius (1 ginklas + 1 šaltasis ginklas).

+ Galimybė vienu mygtuko paspaudimu pažvelgti per petį.

+ Net trys skirtingi apšvietimo būdai: žibintuvėlis, žiebtuvėlis ir UV žibintuvėlis.

+ Personažas monstrų atžvilgiu sukurtas silpnesnis nei ankstesniuose žaidimuose. Dėl šios priežasties dažniau labiau apsimoka bėgti nei kautis.

+ Atakuojant priešininką smūgių serija dar nereiškia, kad priešininkas negali perimti iniciatyvos.

+ Galimos monstrų atakos 'per atstumą'. Tuo metu žaidėjas negali judėti.

- Labai skurdi monstrų įvairovė.

----------

Nepaisant pagyrų gausos, kovos technika iš esmės išlieka 'medinė'. Kita vertus, nei vienas Silent Hill žaidimas kitokios ir neturėjo. Apgailėtina, kad žaidime yra labai mažai rūšių monstrų.

 

Silent-Hill-Downpour-001.jpg

 

----------

 

Reziumė

 

Žaidimas turi tam tikrų trūkumų, tokių kaip nedidelė veiksmo apimtis, nesunkūs galvosūkiai ar primityvi kovos sistema. Vis dėlto man asmeniškai Silent Hill: Downpour yra pats geriausias ne Konami šios serijos žaidimas (Konami sukūrė pirmąsias keturias SH dalis). Puiki atmosfera, daug, nors ir nesudėtingų, galvosūkių. Tačiau žaidimas neatrodo visiškai išbaigtas.

 

Techniniai aspektai: 9

Siužetas: 9

Garso efektai: 10

Grafinė pusė: 8

Valdymas/monstrai: 8/6

Bendras įvertinimas: 8.5. Žaidimą rekomenduoju visiems prijaučiantiems Silent Hill serijai.

  • Patinka 12


6 komentarai


Rekomenduojami komentarai

sudominai apzvalgos pradzioje,kol nepradejai destyt + ir - :) bet viskas vistiek gerai.sauni apzvalga :)

Dalintis šiuo komentaru


Nuoroda į pranešimą

Rašyt moku, bet kai žinai apie žaidimą labai daug smulkmenų, patogiau juos punktais pateikt, mano nuomone :)Liko dar nepaminėtas vienas techninių aspektų pliusas. Žaidime žaidėjo gyvybių indikatoriaus nėra, jo sveikatos būklę galima nustatyti iš išvaizdos, laikysenos ir eisenos. Jei jis bus rimtai sužeistas, tada bus kruvinas, šiek tiek susilenkęs ir eidamas šlubuos. Tiesa, health procentą galima pasižiūrėti per pause menu, bet nepatogu kiekvieną kartą ten junginėt.

Dalintis šiuo komentaru


Nuoroda į pranešimą

Man ir patiko labiau uz homecoming, nors ir tas buvo visai neblogas. Tik norejosi, kad pasirinkimai turetu didesni itaka, nes dabar, jie itakojo tik pabaiga, bet zaidimo eigos visiskai nepaveike.

Dalintis šiuo komentaru


Nuoroda į pranešimą
Svečias
Parašykite komentarą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.