Azura...pusdievis sekantis Kratos pėdomis
http://www.youtube.com/watch?v=1PCDxS8uJFQ
Pradėsiu nuo to,kad pagaliau sulaukiau tokio žaidimo iš Capcom kūrėjų,kokio jau seniai laukiau ir tikėjausi,bet porą ar trejetą metų taip ir negavau ir tada pasirodė ši...bomba Perėjęs daugiau nei pusę žaidimo dviemis prisėdimais,nuėjau į balkona parūkyti ir pradėjau galvoti kaip galėčiau apibūdinti šį žaidimą....Ir galiu jį apibūdinti vienu žodžiu:NESVEIKAS.Geresnio apibūdinimo šiam šedevrui (mano akimis) nesugalvoju. Na bet apie viską iš pradžių...
Šioks toks intro spoilas apie tai kas tas Azura. O Azura yra vienas iš 8 generolų pusdievių,saugančių dangų ir žemę nuo visa griaunančios jėgos vadinamos Gohma ir įsikūrusios pačiame Žemės viduje. Gryždamas iš eilinio laimėto mūšio,Azura pakviečiamas apsilankymui pas patį Imperatorių,kuris jo nuostabai ir netikėtumui miršta ant jo rankų,na o kas yra apkaltinamas šiuo nužudymu nėra sunku suprasti.Lyg dar to būtų nagana,šiaip ne taip prasibrovęs pro jį užmušti norinčią armiją Azura išskuba namo,lydimas blogos nuojautos,kad namie likusios žmonos ir mylinčios dukters jis gali ir neberasti...Žmoną jis randa beveik mirusią,o dukra dingusi (pagrobta),tad jis išskuba jos ieškoti ir randą ją ne kur kitur, o likusių 7 generolų draugijoje,saugiai uždarytą kažkokiame "stiklainyje"
Ir tada pradeda aiškėti visos Imperatoriaus nužudymo detalės,bei dukros pagrobimo priežąstys,tačiau apie tai aš jau nespoilinsiu,teks patiems pabandyti šį žaidimą Tik galiu pasakyti,kadanangi žaidimas yra MADE IN JAPAN tai istorija tikrai nėra tokia paprasta kaip gali pasirodyti iš mano čia nupasakotų kelių sakinių,viskas yra nuostabiai pinta ir perpinta,to puikus pavizdys yra tai,kad žaidime yra 19 lygių,o jau 17lygio pabaigoje sutvarkome savo didžiausią tiesioginį priešą...Interesting a?
Herojaus valdymas yra ganėtinai primityvus ir paprastas t.y. mygtukas šuoliui,mygtukas smūgiams,mygtukas svaidyti liepsnos kamuolius ir t.t.
Kaip matote aukščiau esančio screeno viršuje yra 2 linijiniai indikatoriai.Mėlynasis tai Azuros gyvybių stulpelis,o raudonasis tai Azuros įsiūčio stulpelis.Užpildžius isiūčio stulpelį (tai darome daužydami visus savo priešus) ir nuspaudę atitinkamą pultelio mygtuką iššaukiame quick time event'ą,kurio metu tinkamai suspaudę mygtukus sudorojame bet kokį priešą Tiesa,po raudonuoju stulpeliu esantys geltoni stulpeliai taipogi pildosi nudobtų priešų pagalba ir užpildžius juos galima iššaukti Azuros pykčio būseną,kurios metu ribotą laiką galime be baimės daužyti visus priešus nesijaudindami dėl savo gyvybių stulpelio mažėjimo ir Azuros smūgiai tuo metu įgauna daugiau galios nei paprastai.Apskritai quick time eventai šiame žaidime yra žiauriai dažnai sutinkami ir yra neatsiejama šio žaidimo dalis,turime būti pasirengę sumaigyti kažkuriuos mygtukus bet kokiu metu,o ypač kovojant su didesniais priešais ir ypač su bosais,kurių gabaritai kartais vertė išsižioti iš nuostabos...
Grafinis Unreal'o varikliukas šitame žaidime sukasi kaip žvėris ir žaidimas spaudžia visas sultis iš jo,kiek ten jau jų bebėga...Žaidimas atrodo nuostabiai grąžus,veikėjai ir jų modeliai nupiešti "afigenai" gerai,video intarpai palieka be žodžių,priešai (ypač didesni)taipogi kelią pasigerėjimą ir tokį pasigerėjimą,kad kartais į juos per ilgai užsižiūrėjęs pamiršti kad reikia kautis Geras vaizdzelis ne?
Pirmą kart žaidžiau tokį žaidimą,kurio vieno lygio perėjimas trunka apie pusvalandį,bet iš to pusvalandžio 15 minučių užima filmukų žiūrėjimas ir įsijautimas į savo herojaus rolę.Didžiają žaidimo dalį jaučiausi lyg žiūrėčiau anime filmą,o ne žaisčiau . Kaip jau minėjau vienas lygis atima apie 30 minučių, tad šiam žaidimui teks paaukoti apie 9 valandas savo laiko,tačiau aš mielai būčiau praleidęs ir 20 ir 30 valandų prie šio žaidimo,bet kiek gavosi tiek jau ir gavosi. Žaidimas nėra labai sunkus,žaisdamas ant normal režimo continue funkcija pasinaudojau gal tik 5 ar 6 kartus,tai tikrai nėra daug...
Pats žaidimas yra action,beat em up'o ir shoot 'em up'o mišinys kuris labai skaniai "susivirškina" (jei taip galima išsireikšti).Čia nereikia vykdyti jokių ypatingų užduočių,ieškoti kažkokių paslėptų galių ar daiktų,o tiesiog pašalinti visus ir viską kas pastoja tau kelią.
Muzikinis šio žaidimo takelis yra specialiai sukurtas kviestinių muzikantų ir orchestro,todėl savo didybe pribloškia ir tik dar labiau priverčia susikoncentruoti į šį nuostabų projektą.
Kodėl aš pavadinime paminėjau Kratos'ą iš God Of War?Todėl,kad Azura pykčio,įsiūčio ir keršto trokšta dar labiau už patį Kratos'ą.Ir bent jau likimo broliais jie tikrai galėtų būti...Sulig kiekvienu nauju žaidimo lygiu,Azuros pyktis ir galios tik didėja,todėl jau žaidimo pusiaukelėje atrodo,kad Azura nuo savo pykčio jau senai turėjo sprogti ,bet ne,jis susikaupia,užverda ir ryžtingai žengia savo galutinio tikslo link. Yra pora žaidimo lygių,kuriuose jis kovoja netekęs savo galingų rankų ir atrodo,kad dalis jo galių jau senai turėtų būti dingę,bet kur tau,pyktis jį paverčia tik dar stipresniu ir piktesniu....
Šį žaidimą vertinčiau 9 balais iš 10.Kodėl ne 10?Todėl,kad vienintelis šio žaidimo trūkumas kurį sugebėjau įžvelgti yra jo trukmė,9valandos,kad pereiti šį žaidimą man pasirodė tikrai per trumpos
Beje iš kūrėjų užuominų,ko gero šis žaidimas susilauks tęsinio
- 11
5 komentarai
Rekomenduojami komentarai