Taigi rašau savo pirmąjį blog'ą playmanijoje ,bei apskritai savo pirmąją apžvalgą, visas pastabas ir patarimus galite man siųsti į PM.
Alan Wake buvo išleistas 2010-05-18 išskirtinai xbox 360 konsolei . Nors man asmeniškai šis žaidimas buvo vienas iš geriausių išleistų tais metais ,didelio financinio pasisekimo pradžioje jis nesulaukė . Per pirmas dvi savaites buvo parduota apie 145000 žaidimo kopijų .Tiesa vėliau jį įkėlus į GOD sekciją 2011 metų pabaigoje pardavimų skaičius pasiekė gana solidų 1.4 milijonų kopijų. (Įdomus faktas : Alan Wake buvo antras labiausiai piratautas žaidimas ant xbox 360 konsolės 2010 metasi ,daugiau kaip 1,1 milijonų parsisiuntimų įskaitant ir mane )
Po beveik dviejų metų kompanija Remedy išleido ( prieštaraudamas daugumai sakysiu) tęsinį Alan Wake's American Nightmare kaip arcade žaidimą . Grafika bei fizika praktiškai nepakito lyginant su retail versija. Kaip ir galima tikėtis iš arcade žaidimo American Nightmare yra gerokai trumpesnis už savo pirmtaką ,jį pereiti užtruksite apie apie 3-5 valandas. Aš asmeniškai niekur neskubėdamas ,išklausydamas radijo ir peržiūrėdamas visus tv show jį perėjau gal per 6h .
Apžvalgą pradėsiu nuo arcade rėžimo ir kaip sakoma geriausią pasilikdamas pabaigai.
'Fight till dawn' režimas mums siūlo 5 žemėlapius : cemetery ,ghost town ,oil field ,caves ir trailer park ,kuriuose reikės kautis ir išgyventi iki aušros (10 minučių) ,bei du sunkumus : normal ir nightmare .
Normal režime priešai tvarkingai ''spawn'ins'' grupėmis, kurią išžudžius po kiek laiko atsiras nauja . Per laiką tarp bangų galėsime pasikeisti ginklą ar pasiimti amunicijos . Sėkmingai kaunantis su priešais ir nepatiriant jokios žalos "multiplier'' (lietuviškas vertimas -daugiklis kažkaip neskamba) kils kartu didindamas taškus gautus už tamsos paveikto priešo ištaškymą (maksimali vertė 9x). Sulaukus aušros visi likę priešai tiesiogine žodžio prasme sprogs ir mes gausime visus taškus ,kuriuos būtume gavę juos užvertę patys. perėjus kiekvieną lygį pagal surinktų taškų kiekį būsime įvertinti žvaigždėmis ,kurių surinkę reikiamą kieki atrakinsim nightmare žemėlapius.
Nightmare režimas ,kaip jau buvo galima suprasti iš pavadinimo gerokai pasunkins mūsų kelią per priešų būrį laukiant šviesos atėjimo . Dabar užmušus 'taken' tuoj pat atsiras jau ne vienas ,o keli , taip pat atsiradęs tirštas rūkas mūsų matomumo lauką gerokai sumažins.
Nors iš pradžių į arcade mod'ą žiūrėjau skeptiškai ,dabar jį išbadęs galiu pasakyti ,kad kūrėjai nesuklydo ,kadangi tai yra gana linksmas priedas prie istorijos.
Istorija Alan Wake's American nightmare tęsiama praėjus dviems metams nuo žaidimo Alan Wake pabaigos .Alano žmona ir draugai mano jog jis yra negyvas . Iš tikrūjų jis yra įkalintas tamsos ir vienintelis dalykas kurį jis gali daryti -rašyti . Taigi Alanas nusprendžia sukurti night springs tv laidos serija kažkur Arizonoje ,prie kurių pats ankščiau dirbdavo ir taip pabandyti ištrūkti iš jį įkalinusių tamsos jėgų perrašydamas realybę , tačiau jam kelią pastoja jo blogasis antrinikas mr. Scratch .
Žaidime lankysimės trijose vietovėse ( jūs tikriausiai paklausite: tiktai? ) Rest stop , observatory ir drive-in theater . Kiekvienoje iš jų pabuvosime po tris kartus vis iš naujo bandydami perrašyti realybę .
Kiekviename lygyje rasime po televizorių ir radijo aparatą, kuriuos galėsime įjungti . Šį kartą per televizorius matysime ne night springs laidas ,o blogą ,žiaurų ir be galo mėgstantį puikuitis mr. Scratch . Jo linsmuose homemade videos matysime kaip jis Alanui bando įteigti jog yra visapusiškai geresnis už orginalą (video yra realiai nufilmuoti ,o ne sukurti kompiuteriu). Iš radijo laidų galėsime sužinoti ,kaip sekasi Alano draugui Barry ir Old Gods of Asgard nariams Odin'ui ir Thor'ui Anderson'ams ,bei Alano žmonai Alice .
Kaip ir ankstesniame AW žaidime galėsime rinkti manusript'us ,kurių iš viso bus 52 . O juos rinkti tikrai verta , kadangi jie mums prisiminsime kas vyko praeityje ,bei kaip ir radijo laidos informuos kaip sekasi kitiems AW veikėjams .
Veikėjai-( tiklsiau veikėjos) jų žaidime sutiksime tris : mechanikę Emma ,mokslinikę Medows ir Alice draugę bei jos parodą rengiančią Sereną .Pirmosios dvi mums padės ieškoti tiesos kuri padėtų įveikti mr. Scratch ,trečioji paveikta tamsos mums aiškins,aiškins kokia išdykus ji yra ir kaip ji galėtų pamaloninti Alaną ....
Combat sistema išlikusi ta pati ,tačiau šį kartą susidursime su 8 skirtingų rušių priešais tarp ,kurių bus vorai, nuo šviesos pasidalijantis pusiau ar į paukščius pavirsti galintis ,bei 3 metrų aukščio su benzo pjūklus rankose taken'ai (AW jų buvo 5 ,bet ir tie mažai kuo skyrėsi ) . Ginklų taip pat padaugėjo nuo 5 iki 13 . Pilnas jų sąrašas čia:
Crossbow: Slow to reload after single shots and firing in an arc, the Crossbow can be tacticly dangerous to use, but offers big rewards. Bolts fired from the Crossbow can penetrate the darkness on any taken, dropping all but the largest enemies in a single shot.
Nailgun: Rapid firing and able to stagger enemies, the nailgun is fun to use but its weaker ammunition can land you in a tight spot in a swarm.
9mm: An automatic pistol is the basic firearm for American Nightmare, but a massive upgrade over the previous base 6 shot revolver weapon.
Magnum: A powerful 6 shot revolver that can drop all but the largest taken in a single blast.
Carbine Rifle: An 8 shot semi-auto rifle that inflicts very good damage at range.
Assault Rifle: Fully Automatic Assault rifle resembling the M-4 deals death at the highest rate.
Submachinegun: An uzi. Good for close to midrange battles with groups of enemies, and can also be taken advantage of by using single shots and making use of its 150 round max ammo count.
Sawed off Shotgun: A doublebarrel shotty that can be equipped in the sidearm slot. Best used at close range, but can hit multiple Taken in a single blast.
Combat Shotgun: Basicly the AA-12 Auto Shotgun. This is one of the most powerful weapons in the game.
Hunting Rifle: The hunting rifle returns to American Nightmare, but has more of a delay between shots as Alan chambers each round. Hits hard, but make em count if youre being rushed.
Pump Action Shotgun: The Pump shotty takes the place of the basic double barreled shotgun from Alan Wake as the base shotgun. Decent range and ammo count make it a very fun weapon to have in your arsenal.
Flashbang: Disorients and burns darkness off of midrange to high forms of Taken, while instantly destroying the weakest.
Flare: Works the same as in Alan Wake. Burns for a few seconds, taking the darkness off of all nearby enemies and driving them back away from you.
Tiesa verta paminėti ,kad story mode yra ganėtinai lengvas ,o amunicija praktiškai nesibaigianti. Viską sujungus kovos tapo daug įdomesnės ir įvairesnės .
Taigi mano nuomone nepaisant itin mažo vietovių skaičiaus Alan's wake American nightmare yra geras tęsinys orginalaus Alan Wake gerbėjams ,kurio jie neturėtų praleisti . Na o kitiems ,kurie nenori išleisti 40 lt ( jugi net 2 omega cakeboxai išeina ) siūlau palaukti nuolaidos .
- 6
2 komentarai
Rekomenduojami komentarai